MEGANE 2 1.4 16V 2005 LPG
Dzień Dobry Mistrzom mechaniki samochodowej.moj opis;
-PRZY POCZĄTKOWYM ROZRUCHU GAŚNIE MUSZĘ PODTRZYMYWAĆ PEDAŁ GAZU PRZEZ CHWILĘ ABY AUTO ZACZEŁO SAMOCZYNNIE PRACOWAĆ
-PRZEŁĄCZENIE NA GAZ NASTĘPUJE CHWILĘ PO URUCHOMIENIU (WPORZO)
ALE ZA CHWILĘ NASTĘPNA POKAZUJE SIE BŁĄD (KONTROLA WTRYSKU) TŁUMACZĄC Z HOLENDERSKIEGO
I AUTO PODBIJA OBROTY Z 700 NA 2000 I TAK SIE UTRZYMUJE FALUJĄC OBROTAMI I HAŁASUJĄC WYDECHEM (PODEJRZENIE KATALIZATORA WYDECHU)ALE DLACZEGO NIE HAŁASUJE PRZY ROZRUCHU DO MOMENTU POJAWIENIA SIĘ BŁĘDU (KONTROLA WTRYSKU) I SAMOCZYNNIE TEŻ WRACA NA ZASILANIE BENZYNĄ
-BYŁ TEŻ RAZ MOTYW Z ZATRZYMANIEM SIE AUTA CZY TEŻ Z CAŁKOWITYM WYŁĄCZENIEM W TRAKCIE JAZDY I PRÓBA PONOWNEGO ODPALENIA BEZ POWODZENIA DO MOMENTU ZDJĘCIA KLEMY Z AKUMULATORA I ZRESTARTOWANIA AUTA(DOJECHAŁEM NA POBLISKI PARKING ) I ZNÓW TUŻ PRZED WYŁĄCZENIEM ZAPALIŁ SIĘ BŁĄD (KONTROLA WTRYSKU)
-AUTO NIE MA SIŁY LEDWO CIĄGNIE NA PIERWSZYM BIEGU KIEDY WYSWIETLANY JEST BŁĄD.
SORKI ZA DZIWACZNY OPIS ALE JESTEM LAIKIEM I NIE ZNAM FACHOWEGO JĘZYKA MECHANIKÓW.PRZEPRASZAM I CZEKAM NA JAKIEŚ ODPOWIEDZI BO MAM GO NA WARSZTACIE I CHCĘ MIEĆ OPINIE INNYCH MECHANIKÓW ABYM NIE ZOSTAŁ W CZARNEJ DZIURZE I GOŁYM TYŁKIEM BO KASĄ NIE SMIERDZĘ TAK JAK WIELU POLAKÓW W TYM PAŃSTWIE.DZIEKUJE
WDZIĘCZNY ŚWIEŻY KIEROWCA-BOGDAN Z WROCŁAWIA
Dobiesławice 16, Kraków
po pierwsze podłączenie do klipa i odczytanie błędów po drugie czyszczenie przepustnicy
Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?
Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.
Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.