POWRÓT

Skrzynia biegów

Witam. 3 tygodnie temu zakupiłam samochód. W trakcie zakupu sprzedający poinformował mnie że z uwagi iż samochód długo stał mogę słyszeć szumy w trakcie jazdy z powodu zapieczemia elementów jezdnych. Tak też było w związku z tym ustalam się do mechanika by odrazu wyeliminować usterkę. Zostały wymienione łożyska i inne elementy jednak usterka nie zniknęła. Koła były sprawdzane 3 razy, mechanik twierdzi tam jest wszytko ok. W trakcie diagnozowania została też sprawdzona skrzynia biegów i mechanik twierdzi że tu jest problem. Uszkodzony jest skrzynia i to jest powodem pulsacyjnego tarcia i wycia w trakcie jazdy. Zadzwoniłam do sprzedającego poinformować go o tym fakcie ale on stwierdził że to nie jego problem. Pytanie co robić? Dodam że usterka była już w dniu zakupu jednak z uwagi iż sprzedający zapewniał że to za pieczone klocki, uwierzyłam. Sprzedający umywa ręce choć nie poinformował mnie w trakcie zakupu że skrzynia jest uszkodzona. Po sprawdzeniu okazało się że oleju w skrzyni było zbyt mało i był bardzo Zadki.Prosze o poradę.

Jeśli chcesz odpowiedzieć jako mechanik musisz się zalogować.
Serwis Samochodów Terenowych i Osobowych '' LandyZone''

F. Philipsa 8, Piła

witam , cóż raczej to sprawa dla radcy prawnego lub adwokata , jeśli jest uszkodzona skrzynia , a sprzedający zataił ten fakt , to można żądać zwrotu pieniędzy , albo obniżenia ceny pojazdu , ale dokładna procedura to tak jak napisałem wcześniej


Porównaj ofert OC.

Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?

ZADAJ NOWE PYTANIE

INFO

7 tysięcy mechaników

Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.


Darmowa wiedza

Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.

Wyszukaj warsztat