Alfa Romeo Mito, 2009r
Witam. 3 tygodnie temu zakupiłam samochód. W trakcie zakupu sprzedający poinformował mnie że z uwagi iż samochód długo stał mogę słyszeć szumy w trakcie jazdy z powodu zapieczemia elementów jezdnych. Tak też było w związku z tym ustalam się do mechanika by odrazu wyeliminować usterkę. Zostały wymienione łożyska i inne elementy jednak usterka nie zniknęła. Koła były sprawdzane 3 razy, mechanik twierdzi tam jest wszytko ok. W trakcie diagnozowania została też sprawdzona skrzynia biegów i mechanik twierdzi że tu jest problem. Uszkodzony jest skrzynia i to jest powodem pulsacyjnego tarcia i wycia w trakcie jazdy. Zadzwoniłam do sprzedającego poinformować go o tym fakcie ale on stwierdził że to nie jego problem. Pytanie co robić? Dodam że usterka była już w dniu zakupu jednak z uwagi iż sprzedający zapewniał że to za pieczone klocki, uwierzyłam. Sprzedający umywa ręce choć nie poinformował mnie w trakcie zakupu że skrzynia jest uszkodzona. Po sprawdzeniu okazało się że oleju w skrzyni było zbyt mało i był bardzo Zadki.Prosze o poradę.
F. Philipsa 8, Piła
witam , cóż raczej to sprawa dla radcy prawnego lub adwokata , jeśli jest uszkodzona skrzynia , a sprzedający zataił ten fakt , to można żądać zwrotu pieniędzy , albo obniżenia ceny pojazdu , ale dokładna procedura to tak jak napisałem wcześniej
Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?
Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.
Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.