POWRÓT

Mercedes w 210 2,9td 1997

silnik rano czasem nie chce odpalić

Posiadam mercedes w 210 2,9td 1997r garażowany, czasem auto rano nie chce odpalić, rozrusznik kręci, świece grzeją, po jakimś czasie przy cofnięciu lub wyjęciu kluczyka ze stacyjki coś cyknie i pali od tyku. Mam pytanie czy jest jakiś zawór elektryczny paliwa i gdzie, czy w pompie paliwa? Takie jest moje podejrzenie i proszę o diagnozę

Aktualizacja 1
Oringi wszystkie wymienione były wraz z wezykami oryginalne mercedes, brak powietrza. Czy jest jakiś zawór, zaworek w pompie? Mogę kręcić rozrusznikiem ile chce i nic. Po wyjęciu kluczyka i ponowne zakrecenie i od tyku pali

Jeśli chcesz odpowiedzieć jako mechanik musisz się zalogować.
Warsztat Auto-Konkret Mechanika Diagnostyka Elektryka Laweta
UMÓW WIZYTĘ
auto-konkret.pl | Warsztat Auto-Konkret Mechanika Diagnostyka Elektryka Laweta

ul. Tarnogórska 20 , Gliwice

Myślę kolego że auto ci się zapowietrza wymień oring wszystkie a jak się nic nie zmieni to w baku masz przelewy i mogą się krzaczyc

Serwis Samochodów Terenowych i Osobowych '' LandyZone''
UMÓW WIZYTĘ
Rafał | Serwis Samochodów Terenowych i Osobowych '' LandyZone''

F. Philipsa 8, Piła

witam - o ile pamiętam - w pompie jest zawór elektromagnetyczny, może on jest przyczyną, ale nie koniecznie ,



Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?

ZADAJ NOWE PYTANIE


INFO

7 tysięcy mechaników

Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.


Darmowa wiedza

Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.