POWRÓT

Silnik, pracuje nierówno


Witam auto szarpie przy jezdzie oraz chodzi nie równo na wolnych obrotach. Silnik nie pokazuje błędów, kompresja słaba okolo 7,5 na kazdym cylindrze, autko rok po zalozeniu instalacji gazowej, dawka gazu zostala podniesiona o 10% aby nie było zbyt "sucho" autko nie bylo piłowane na gazie, gdy chcialem poszalec troszke dluzej lub jechac z duza predkoscia przez wiekszy okres czasu to przelaczalem na benzyne aby nie wypalilo gniazd zaworowych. Do tej pory zostaly sprawdzone świece, kopułka, kable, wymieniona sonda lambda, odkrecony katalizator aby spr czy czasem nie jest zapchany. Stało sie tak po trasie 700km, przyznam sie ze przez pol godzinki lecialem okolo 180-200 km/h (na benzynie). Autko trase przejechalo bez zadnych niepokojących sygnałów. Dopiero na 2 dzien po odpalenie zauwazylem ze autko pracuje nie równo a przy dodawaniu gazu szarpalo do 3,5 tys obrotów po tej granicy przestawalo gdy bardziej wciskalo sie gaz. Myślałem ze to syf jakiś ktory sie przepali ale nic z tych rzeczy. Borykam sie z tym juz 3-4 miesiace i autko chodzi coraz gorzej, zaczelo "kaszlec" z rury przy lekkim dodawaniu gazu. Moj mechanik jest bezradny. Moze ktoś z państwa moze pomóc? Autko tak samo zachowywalo sie na gazie i na benzynie, gdy bylem u gazownikow powiedzoelo zeby wyregulowac zawory, moj mechanik to zbagatelozowal i nie zrobil tego mimo ze sugerowalem aby to zrobil. Pozdrawiam

Jeśli chcesz odpowiedzieć jako mechanik musisz się zalogować.
Redneck serwis samochodów amerykańskich

Przechodnia 14, Węgrów

Zmień mechanika. Gaziarze dobrze mówią- w Fordach reguluje się zawory. Widać już po kompresji że wymagają regulacji.


Porównaj ofert OC.

Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?

ZADAJ NOWE PYTANIE

INFO

7 tysięcy mechaników

Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.


Darmowa wiedza

Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.

Wyszukaj warsztat