Ford C-max
Witam, mam taki problem, że samochód ściąga na lewo. I nie dzieje się to na prostej drodze, tylko wystarczy że będzie byle nierówność i kierownica zawsze ucieka na lewo. Kierownica sprawia wrażenie, że daje się kręcić w lewo z mniejszym oporem niż w prawo. Słyszalem opinie, że ten typ tak ma, ale czy to prawda? Geometria i zawieszenie było badane i jest OK.
Wólczyńska 308a, Warszawa
Czy była sprawdzana przekładnia kierownicza? Zapraszamy na weryfikację.
Chabrowa 5d/5e, Gdynia
Witam,proszę sprawdzić loża amortyzatorów przednich może się zacierają ,przekładnię kierowniczą,lub zamienić opony stronami.
Polna 9, Czempiń
czy to była pełna laserowa geometria wraz z tylnymi kołami. Może Pan wstawić wyniki geometrii?
Biała 1a, Głogów
Sprawdź opory toczenia przednich kół.
Ciśnienie w oponach.
Geometrię, a przede wszystkim kąty pochylenia. Są one nieregulowalne ale da odpowiedź.
Aleja Kołłątaja 97, Będzin
Dobry pomiar geometrii mógłby rozwiązać problem (taki z kątami pochylenia, wyprzedzenia itp.). Jeśli tam jest wszystko w normie to sprawdzić górne mocowania amortyzatorów, aczkolwiek powinny być słyszalne na postoju podczas kręcenia. Mieliśmy ostatnio kilka przypadków związanych ze złą kalibracją kąta skrętu, ale wówczas problem byłby odczuwalny cały czas, nie tylko na nierównościach.
Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?
Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.
Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.