Ford C-max rocznik 2005 1.6, automat, oryginalny bez filtra,
Mam problem raz na jakiś czas (czasami po dwóch trzech miesiącach) samochód po odpaleniu gaśnie i nie odpala.Mam wrażenie, że paliwo które było w filtrze zostało wypalone i brak dopływu do filtra kolejnej dawki paliwa. Posiadam Forda C-max -a 1.6 dti z 2005 roku bez filtra cząsteczek stałych. Po ponownym odpaleniu( za pomocą środka do czyszczenia deski rozd.) sprawuje się bardzo dobrze ma chęć do jazdy jest dynamiczny, na filtrze paliwa zrobiłem 20 tyś. km. Zaobserwowałem że zjawisko ma miejsce przy 1/4 paliwa w baku oraz w ciepłe lub wilgotne dni. Byłem w serwisie nie stwierdzono żadnej usterki, system paliwowy suchy.
Czechosłowacka 38, Łódź
Prawdopodobnie pojawia się nieszczelność w układzie paliwowym zapowietrzenie. Możliwe że paliwo się cofa gdyż w tym modelu tdci pompa wtryskowa ma tylko funkcje tłoczącą a zasilanie idzie z elektrycznej pompki przy baku paliwa. Przyczyną może być też usterka elektryki pompki paliwa która się nie załącza. Uważam że dobrym rozwiązaniem jest podłączenie do układu ręcznej pompki paliwa takie rozwiązanie bardzo dobre jest w silnikach PSA(Peugeot,citroen HDI).
ul.Dembowskiego 22, Szczecin
Może wyda się to mało prawdopodobne ale ten błąd podlegał parę lat temu akcji serwisowej bo klienci zgłaszali że jest problem z odpaleniem samochodu kiedy w zbiorniku jest mniej niż połowa paliwa w zbiorniku .
Jednakże proszę sprawdzić czy nie ma wycieków paliwa , czy nie ma nieszczelności w układzie paliwowym . Można spróbować zamontować zaworek zwrotny jednokierunkowy .
Domaniów 124, Domaniów
Proszę sprawdzić czy w momencie awarii odpali przy odkręconym korku wlewu paliwa.Jak odpali to sprawdzić przewody paliwowe i zawór odpowietrzający zbiornika paliwa.Powietrze w przewodach paliwowych jest?Pozdrawiam
Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?
Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.
Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.