Ford Puma 1.7 16V z 1999r.
Dzień dobry.
Moj problem to rytmiczne dzwięki z wydechu przy rozgrzanym silniku ale tez czasem na zimnym. Obroty zatrzymują się przy 1200-1300 obr./ minute i między zmianą biegów na wciśniętym sprzęgle slychać brum,brum,brum,brum...:) Kiedy wrzucam bieg i puszczam sprzęgło lekko szarpnie z racji wyższych obrotów,ale dzwięk mija i jest wtedy ok. Czy zmiana szczeliny między elektrodami świec zapłonowych do 1.0 mm może mieć własnie taki wpływ na pracę silnika? Ile powinna wynosić taka szczelinka? Co oznaczać mogą bordowo-czerwone izolatory świecy zapłonowej po przejechaniu ok 30.000 km?
Z góry dziękuję za odpowiedz.
F. Philipsa 8, Piła
witam, a czy przypadkiem w aucie nie jest wycięty katalizator ?
Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?
Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.
Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.