POWRÓT

Renault Thalia

Renault Thalia-Nakrętka zbieżności

Witam:)
Wymieniałem ostatnio końcówkę drążka kierowniczego przy mojej Thalii i okazało się że gwint na drążku kierowniczym został zerwany w miejscu tej nakrętki która jest używana przy regulacji zbieżności (nie ma go-przy zakręcaniu nakrętki gwint się obrobił ) (wiem,wiem to się lekko zakręca ale akurat się zerwało ).Znajomy akurat miał oryginalną nakrętkę tego drążka niemal 2 razy szerszą niż ja miałem.Użyłem jej zamiast tamtej i dokręciłem z "czuciem" .
Zastanawia mnie czy to jest bezpieczne i czy na nakrętka nie odkręci się? (Drążek jest jak nowy (brak luzu) a kupno nowego wolałbym ominąć :))
Pozdrawiam :)

Jeśli chcesz odpowiedzieć jako mechanik musisz się zalogować.
Delta
Wieslaw | Delta

Ul. Załęska 30b, Rzeszów

Witam, majstrowanie samemu przy układzie kierowniczym bez wiedzy nie jest najlepszym rozwiązaniem . Lepiej wydać pieniądze na nowe części niż na nagrobek. Gwint nie był zerwany, ktoś mu w tym pomógł zapewne.
Pozdrawiam . Mam nadzieje ze nie wjedzie pan tym samochodem w moje dzieci idące chodnikiem .


Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?

ZADAJ NOWE PYTANIE

INFO

7 tysięcy mechaników

Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.


Darmowa wiedza

Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.

ZLEĆ NAPRAWĘ MECHANIKOWI

Darmowa porada mechanika