POWRÓT

Renault Koleos z 2,5l silnikiem benzynowym Nissana + LPG czy to ma sens?

Mój problem dotyczy samochodu Renault Koleos z 2,5l silnikiem benzynowym Nissana. Po zamontowaniu instalacji LPG silnik zaczął pracować „klekocząc”. Z tego co się dowiedziałem najprawdopodobniej problem dotyczy rozregulowanych zaworów. Na forach wyczytałem, że mimo systematycznej regulacji luzu zaworowego w tych silnikach i tak następuje wypalanie zaworów co w efekcie kończy się remontem silnika i tym samym dużymi kosztami. Prosiłbym o potwierdzenie czy informacje, do których dotarłam są prawdziwe i czy rzeczywiście montaż LPG w tym silniku był błędem bo oszczędności z używania LPG będę wydawał na remonty silnika.

Jeśli chcesz odpowiedzieć jako mechanik musisz się zalogować.
Auto Kaliska

ul. Kaliska 13, Warszawa

Silnika 2,5 z nissana nie ma na czarnej liście firmy Prins.

https://www.autogastanken24.de/documents/Blacklist%20Prins_081107.pdf

Porównaj ofert OC.

Car Serwis Jan Igras Mechanika Samochodowa

Łąkowa 46, Bolesławiec

Silnik 2.5L jak najbardziej optymalny jest do instalacji LPG polecam bym założyć instalkę firmy STAG


Porównaj ofert OC.

Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?

ZADAJ NOWE PYTANIE

INFO

7 tysięcy mechaników

Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.


Darmowa wiedza

Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.

Wyszukaj warsztat