BMW E 92 silnik 2.0d 177 km 2009
Pogięty trzeci cylinder w wyniku wessania przez silnik klapki z kolektora, co bardziej się opłaca generalny remont silnika czy swap na używany z 6 miesięczną gwarancją?
Starzyńskiego 66, Warszawa
Witam, wszystko zależy czego Pan oczekuje, remont silnika z całą pewnością będzie dużo droższy natomiast po takim remoncie ma Pan pewne auto którym można spokojnie bez stresu jeździć przez kolejne 100 - 150tysięcy km. Przekładka wyjdzie taniej aczkolwiek nie polecam silników z allegro z teoretycznie wymienionym rozrządem na najtańszych zamiennikach, gwarancje w większości przypadków są problematyczne w uzyskaniu porządanego rezultatu, silniki N47 są delikatne i trzeba im szczególnej uwagi i dobrej ręki :) W razie dodatkowych pytań zapraszam do kontaktu.
Boya Żeleńskiego 26, Tarnów
Uszkodzony tłok czy gladz cylindra? Jesli tylko tlok i glowica to wymiana tloka i glowicy choc robilismy siliniki bez wymiany ani tloka i glowicy po takich awariach i jezdza po dzien dzisiejszy. Rozebranie silnika i ocena, potem podejmowac decyzje
Przechodnia 14, Węgrów
Po remoncie wiemy na czym jeździmy... po swapie z 6 mc gwarancją może być różnie.
ul. Bokserska 9, Warszawa
Generalnie sytuacja niezależnie od samochodu wygląda podobnie - można wyremontować swój silnik, może to być trochę wyższy koszt, ale ma się pewność w jakim stanie on jest. Może Pan kupić używany, sprzedawca da Panu gwarancję rozruchową - tylko co z tego? Jeśli okaże się, że nie działa, to tak, dostanie Pan zwrot pieniędzy za silnik, ale to Pan poniesie koszt ponownego wymontowania i zamontowania silnika, a to też nie jest mała suma. W takich przypadkach Pan sam musi podjąć decyzję, co jest dla Pana ważniejsze.
Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?
Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.
Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.