POWRÓT

przegrzanie silnika

Podczas jazdy zapaliła się żółta kontrolka płynu chłodniczego. Jadąc dalej zapaliła się czerwona i samochod stracił moc (tryb awaryjny). Ilość plynu w układzie byla taka sama jak zawsze - poprawna. Wszedłem w ustawienia komputera i temperatura wyszła 107 stopni. Czy to za dużo? Czemu mógł się nagle przegrzać? Dziękuje

Jeśli chcesz odpowiedzieć jako mechanik musisz się zalogować.
Redneck serwis samochodów amerykańskich

Przechodnia 14, Węgrów

Tak, 107 to zdecydowanie za dużo. Często przyczyną przegrzewania się bmw jest padnięte sprzęgło wentylatora wiskotycznego.

Porównaj ofert OC.

Mobilna autodiagnostyka komputerowa

Śródmieście, Wałbrzych

Przyczyną moze być problem z obiegiem cieczy chłodzącej-zakamienione przewody lub niewydolna pompa wody np.uszkodzone łopatki.

PETROCAR - Serwis BMW Tarnów

Boya Żeleńskiego 26, Tarnów

Temperatura jak najbardziej prawidlowa nie wazne czy to e46 czy e0x. Jesli e9x moze pompa plynu chlodniczego elektryczna siada

Stacja Obsługi Samochodów Zbigniew Czarnocki
UMÓW WIZYTĘ

ul. Bokserska 9, Warszawa

Trzeba dokładnie sprawdzić układ chłodzenia - zwłaszcza termostat i wentylator chłodnicy.


Porównaj ofert OC.

Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?

ZADAJ NOWE PYTANIE

INFO

7 tysięcy mechaników

Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.


Darmowa wiedza

Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.

Wyszukaj warsztat