BMW 3 2,5 benzyna
Podczas jazdy zapaliła się żółta kontrolka płynu chłodniczego. Jadąc dalej zapaliła się czerwona i samochod stracił moc (tryb awaryjny). Ilość plynu w układzie byla taka sama jak zawsze - poprawna. Wszedłem w ustawienia komputera i temperatura wyszła 107 stopni. Czy to za dużo? Czemu mógł się nagle przegrzać? Dziękuje
Przechodnia 14, Węgrów
Tak, 107 to zdecydowanie za dużo. Często przyczyną przegrzewania się bmw jest padnięte sprzęgło wentylatora wiskotycznego.
Śródmieście, Wałbrzych
Przyczyną moze być problem z obiegiem cieczy chłodzącej-zakamienione przewody lub niewydolna pompa wody np.uszkodzone łopatki.
Boya Żeleńskiego 26, Tarnów
Temperatura jak najbardziej prawidlowa nie wazne czy to e46 czy e0x. Jesli e9x moze pompa plynu chlodniczego elektryczna siada
ul. Bokserska 9, Warszawa
Trzeba dokładnie sprawdzić układ chłodzenia - zwłaszcza termostat i wentylator chłodnicy.
Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?
Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.
Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.