Dacia Lodgy 2014 1.6 LPG
Dzień dobry. Bardzo proszę o poradę. Dacia Lodgy 2014 r. 1.6 LPG, przebieg 95 tyś km. Po wizycie w serwisie która obejmowała: regulacja zaworów, wymiana pokrywy zaworów, dezynfekcja klimatyzacji , wymiana filtra kabiny i powietrza, wymiana filtrów gazu fazy lotnej i ciekłej oraz rozpoznaniu po zgłoszeniu usterek - konieczności wymiany siłownika klapy tylnej oraz przełącznika zespolonego halog-klakson (nie działa klakson - kabel jest za krotki i przy wielokrotnym użyciu wymaga przedłużenia lub dolutowania a w serwisie nie bawią się w takie rzeczy tylko rekomendują wymianę przełącznika), kierownica obraca się ciężej. Nie wiem czy może być to efekt przeprowadzanych prac w tym diagnozowania usterki przełącznika, który jest usytuowany przy kierownicy, Po tej diagnozie przełącznik świateł tez trochę dziwnie chodzi, przełączając się w sposób bardziej sztywny z głuchym odgłosem. Proszę o informacje co do możliwych przyczyn zanim zwrócę się do serwisu który z pewnością nie będzie łączył tych objawów z przeprowadzonymi pracami.
F. Philipsa 8, Piła
witam, jeśli faktycznie problem pojawił się po wizycie w aso , a prawdopodobnie aby dostać się do wyłącznika klaksonu - było demontowane koło kierownicy - to możliwe że coś zostało źle spasowane - może to też mieć związek z inną niż do tej pory pracą przełącznika świateł, proponuję udać się do aso z reklamacją usługi
Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?
Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.
Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.