FIAT STILO 2003r. 1.6 16V BENZYNA+LPG
Witam,
Jazda Stilo to istna dyskoteka komunikatów i błędów, aż nie wiadomo od czego zacząć. Problemy:
1. Non stop wskaźnik temperatury płynu chłodnicy lata ciepło-zimno, raz tak raz tak, non stop praktycznie. Jak wskazówka sięga High uruchamiają się wentylatory. Nie ma znaczenia czy silnik ciepły czy zimny. Nie ma znaczenia pogoda czy +10 czy -15.
2. Non stop wyskakują błędy/komunikaty typu low oil pressure, te wymienione wyżej, engine fault.
3. Problem z odpalaniem, kręci kręci dusi się i nic. Czasem odpala, lecz pedał gazu nie reaguje na nic i nagle odbroty spadają, i rozłącza silnik. Trochę to odpalanie się poprawiło po wymianie akumulatora (obecnie 65).
4. Samochód się często dławi na krótkich biegach jedynka, dwójka. Często na tych biegach szarpie, dławi się. Często na dwójce gaśnie. Odpala ale nie reaguje nic pedał gazu. Stoję tak 15 minut w miejscu, nagle odpala i wszystko jest w porządku.
5. Strasznie obroty latają, praca bardzo nie równa, praktycznie na granicy rozłączenia silnika.
Proszę o pomoc.
ul. Szczęśliwa 9 , Gdańsk
Dzień Dobry
Z obrotami i szarpaniem, prawdopodobnie ma Pan problem z przepustnicą.
Co do temperatury, być może czujnik.
Pozdrawiam
Łódzka 3, Gdańsk
po 1. sprawdzić układ elektryczny
po 2. dopiero wtedy wymieniać cokolwiek
po 3. fiat stilo to auto w które nie opłaca się inwestować więcej niż w olej 10w40 za 90zł, więc... ;-))
Topolowa 2d, Łęgowo
Silnik krokowy, termostat, przepustnice, silnik trzeba również podłączyć pod komputer, aby wskazać precyzyjnie przyczyny błędów i sposoby ich wyeliminowania. Zapraszam na bezpłatną diagnostykę i oszacowanie optymalnych kosztów naprawy.
Marynarki Polskiej 96, Gdańsk
Witam
Tu podejrzewam ze potrzebuje pan elektryka, bez nachylenia się i sprawdzenia wiązek i skrzynek przekaźników to ciężko zdiagnozować.
Pozdrawiam
Śródmieście, Wałbrzych
Podstawą diagnostyka komputerowa,problemy są zapisane w sterowniku silnika.Za dużo rzeczy dzieje sie na raz
ul. Bokserska 9, Warszawa
1. Może być zapowietrzony układ chłodzenia.
2. Należy sprawdzić ciśnienie oleju przy pomocy manometru. Diagnostyka komputerowa też się przyda.
3-5. j.w. - diagnostyka.
Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?
Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.
Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.