POWRÓT

skoda octavia 1,9tdi 90km 2002r

problem z tybem awaryjnym

Witam, mam problem przechodzi mi auto w tryb awaryjny, podmieniałem zawory n75 z n18 rozruszalem ciegno gruszki turbiny bo cos jakby przycinało, cos zauważyłem ze olej jest na łączeniu turbiny z wezem za filtrem, dolot jakby szczelny, nie słychac syczenia. Prosze o pomoc, pozdrawiam

Jeśli chcesz odpowiedzieć jako mechanik musisz się zalogować.
Mobilna autodiagnostyka komputerowa
UMÓW WIZYTĘ
Andrzej | Mobilna autodiagnostyka komputerowa

śródmiescie, Wałbrzych

Trzeba podpiąć auto pod tester diagnostyczny,problemy są zapisane w sterowniku silnika

Car Serwis Jan Igras Mechanika Samochodowa
UMÓW WIZYTĘ
Jan | Car Serwis Jan Igras Mechanika Samochodowa

Łąkowa 46, Bolesławiec

Proszę sprawdzić komputerowo podczas jazdy jak zachowuje się turbina jakie wytwarza doładowanie

Kwasiborski Stefan Elektromechanika Pojazdowa
Stefan | Kwasiborski Stefan Elektromechanika Pojazdowa

Nowa 23, Supraśl

Szukając po omacku podmieniając zawory mało co zdziałasz musisz podpiąć komputer i zrobić jazdę próbna zapisując logi z pracy turbosprężarki zadana wartość i rzeczywista doładowania wtedy będziesz widział co się dzieje
jedyne co możesz zobaczyć bez komputera to czy puszka sterująca na turbinie ta podciśnieniowa jest szczelna jak podłączysz podciśnienie i zaciągniesz puszkę to powinna trzymać jedno płożenie . Na podszybiu masz zaworek biało czarny jest to zawór zwrotny musi działać
Podciśnienie w układzie sterowania turbo wartość około 0.9
Jeśli nie masz czym zmierzyć to musisz zobaczyć czy puszka na turbinie płynnie i szybko zaciąga

Stacja obsługi samochodów Andrzej Kulawik
Zbigniew | Stacja obsługi samochodów Andrzej Kulawik

ul. Bokserska 9, Warszawa

Należy wykonać diagnostykę komputerową w celu zlokalizowania usterki.


Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?

ZADAJ NOWE PYTANIE

INFO

7 tysięcy mechaników

Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.


Darmowa wiedza

Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.

ZLEĆ NAPRAWĘ MECHANIKOWI

Darmowa porada mechanika