Renault Megane III , 1,5dci 105 2010r
Witam. Przy niskich temperaturach (okolice zera i niżej) po kilkugodzinnym postoju problem z rozruchem. Rozrusznik kręci, ale silnik nie umie załapać, potelepie na mniej cylindrów niż powinien , siwo za autem i albo się utrzymie (zapali), albo zgaśnie (przy temp -7 stopni i więcej). I tak kilka razy potrafi. Auto Megane 1,5dci 105. Nowy akumulator, świece żarowe, filtr paliwa. 250k km przebieg. Rozrusznik ? Egr ? Jakieś czujniki temperatury ?
ul. Jugosłowiańska 56, Poznań
Witam,
Niestety wymieniając się spostrzeżeniami nic nie zrobimy, musimy mieć auto.
Trzeba podpiąć komputer i sprawdzić, lub inne urządzenia diagnostyczne.
W/w usterki teoretycznie mogą być przyczyną, ale bez auta nic nie mogę więcej powiedzieć.
Jeśli rozrusznik będzie ciężko kręcił auto może mieć problem z odpaleniem- muszę usłyszeć jak kręci.
Egr uszkodzony raczej daje inny objaw lub pali kontrolkę.
Sprawdzenie czujników- muszę mieć auto.
Pozdrawiam
Śródmieście, Wałbrzych
Diagnostyka komputerowa to podstawa.Problemem moze być przekaznik podgrzewania swiec żarowych,lub same swiece.Oczywiście moze być coś innego,np.problem z dostawą paliwa[zapchany filtr,brak cisnienia na szynie paliwowej],Wtedy zły skład mieszanki i owe telepanie.Po mrozach problem moze nie istnieć
Łąkowa 46, Bolesławiec
W tym przypadku jest potrzebna dokładna analiza podzespołów które uruchamiają pojazd.Pozdrawiam
ul. Kaliska 13, Warszawa
Proszę sprawdzić w jakim czasie buduje rządane ciśnienie paliwa w listwie CR.
Do sprawdzenia również zasilanie paliwem pod kątem zapowietrzania układu.
ul. Bokserska 9, Warszawa
Diagnostyka komputerowa to pierwszy krok.
Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?
Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.
Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.