Mazda MX-5 NBfl 2002 r., 1.6 l 110 KM
Witam, problem nasila się przy niższych temperaturach. Im niższa temperatura, tym auto dłużej kręci rozrusznikiem (ale zawsze odpala). W ramach testu po kilku sekundach gaszę silnik i ponownie uruchamiam - problem znika. To samo przy rozgrzanych silniku - odpala normalnie. Rozrusznik kręci nieznacznie wolniej przy niższych temperaturach. Podejrzewam problem w układzie paliwowym. Czy to dobry trop?
Tartaczna 3, Wejherowo
Problem może leżeć po stronie spadającego ciśnienia w układzie paliwowym. Nie trzymający zawór zwrotny paliwa, kropelkujące wtryskiwacze.
Śródmieście, Wałbrzych
Owszem,problemem mogą być wtryskiwacze które nie trzymają cisnienia,swiece ,mała sprawność akumulatora[za mały prąd rozruchu na zimnym].Jak rozgrzany to aku jest podladowany i lepiej odpali .Trzeba podpiąc tester diagnostyczny i sprawdzić korekty na wtryskiwaczach oraz inne kody i dane bieżące
Piłsudskiego 133 S, Łódź
Bardziej szukałbym problemu w samym silniku. Układ paliwowy napełnia się od razy, może być drobny problem z zużyciem silnika. Sugerowałbym pomiar ciśnienia przy rannym uruchomieniu, ewentualnie pomiar napięcia na układzie zasilania na spadek napięcia, cewka wtryski
ul. Bokserska 9, Warszawa
Należy podpiąć tester diagnostyczny, sprawdzić kody błędów i na ich podstawie poszukać przyczyny.
Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?
Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.
Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.