POWRÓT

Problem z odpalaniem i wyciek płynu chłodzenia

Witam chciałbym się zapytać co może być przyczyną ubywania płynu chłodzenia z auta citroen c2. Żadnego wycieku nie znalazłem, a płyn trzeba dolewac co miesiąc. Jeszcze jeden problem mam z odpalaniem, tzn po nocy odpala od kopa. Ale po przejechaniu niedlugiego odcinka np 15min do marketu i po zakupach chce na nowo odpalić to ciężko czasami dopiero za 3-4 razem.po przekreceniu kluczy normalnie kręci niewiem co z tym zrobić, jeden gościu wygrywał jakiś program bo twierdził że to tu leży problem, zapłaciłem nie mała kasę i problem dalej jest, zgłosiłem się do niego i ponownie wgrał po tygodniu a Za kolejny tydz dalej to samo. Nie chce wydawać bez sensu kasy, potrzebuję pomocy

Jeśli chcesz odpowiedzieć jako mechanik musisz się zalogować.
RETIA - diagnostyka komputerowa w samochodach

Polna 9, Czempiń

Uściślijmy jeżeli jest wyciek to należy go zlokalizować i usunąć. Jeżeli chodzi o ubytek to należy sprawdzić czy to nie uszczelka pod głowicą.
Jeżeli chodzi o odpalanie proszę sprawdzić czujnik temperatury na silniku.

Porównaj ofert OC.

Mobilna autodiagnostyka komputerowa

Śródmieście, Wałbrzych

kolega ma racje-czujnik temp.oleju,na zimnym z reguly zawsze odpala od razu,po zagrzaniu az do ostygniecia oleju jest problem z odpaleniem

GEMINI AUTO MAX SERWIS S.C. MARCIN I ŁUKASZ OSAŁKOWSCY

Nieszawska 3, Bydgoszcz

Proszę sprawdzić bardzo dobrze układ chłodzący tzn węże chłodnice czy na połączeniach nie ma osadu glikolu jak będzie wszystko ok to prawdopodobnie uszczelka pod Glowica co do odpalania spr. Czujnik temperatury tak jak koledzy piszą

AUTODIAGNOSTYKA - SERWIS Tomasz Podgórski

ul. Michałowskiego, Śrem

Nie wiem jaki tam jest motor. (czy benzyna czy Diesel) Jest to bardzo istotne dla tej kwestii. W tej sytuacji nie będę tego rozwijał. Co do ubywania płynu chłodniczego to cudów nie ma. Przy sprawnym układzie chłodzenia ubytki naturalne płynu (parowanie po przegrzaniu) są minimalne. Praktycznie to kilkaset mililitrów na 0,5 roku eksploatacji. Proponuję sprawdzić :
- czy ciśnienie w układzie jest zgodne z normą serwisową,
- czy działanie wentylatora chłodnicy jest prawidłowe na wszystkich biegach,
- czy termostat jest sprawny,
W zależności od wyników sprawdzenia można postawić diagnozę

Serwis Samochodowy Krzysztof Lasoń

Aleja Kołłątaja 97, Będzin

Jeżeli chodzi o płyn chłodzący - jeżeli nie ma widocznych wycieków, co zapewne można sprawdzić, to znaczy, że dostaje się on do komory spalania. Można zrobić test szczelności głowicy, są takie testery zmieniające kolor.

Auto Tęcza - Usługi Motoryzacyjne

Sosnowa 22, Ełk

Do sprawdzenia czujnik temp. cieczy odpowiadający m.in za prawidłową dawkę paliwa przy odpalaniu w zależności od temperatury. Należy poszukać wycieków płynu, jeśli ich nie ma, należy sprawdzić szczelność głowicy


Porównaj ofert OC.

Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?

ZADAJ NOWE PYTANIE

INFO

7 tysięcy mechaników

Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.


Darmowa wiedza

Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.

Wyszukaj warsztat