Renault Megane II 1.6 16V. 2004 benzyna+gaz.
Kupiłem nie dawno Renault Megane II 1.6 16V. 2004 benzyna+gaz. Zauważyłem, że w trakcie jazdy kierownica przy obracaniu robi takie bardzo cichutkie pyk pyk pyk, oraz przy mocniejszym skręcie, oprócz tego cichego cykania(może to normalne dla tego modelu) jakby szurała o coś. Nie stawia wtedy żadnego oporu przy prowadzeniu, ale słychać ją. Obstawiam, że może to być tasiemka od poduszki, ale nie zapaliła mi się kontrolka service ani dioda poduszki(jak to ma zwykle miejsce z tego co czytałem).
Dodatkowo kolejna sprawa to klapa pod kierownicą chodzi. Może jest to fabrycznie zrobione do regulowania kierownicy, aczkolwiek pierwszy raz się spotkałem z taką sytuacją.
trzecia sprawa to w aucie jest do wymiany słynne KZFR wraz z rozrządem. Czy zużyte koło może powodować, że auto zdarza się zgasnąć?Kilka razy jak jechałem w trasie to po dojechaniu do świateł/ znaku stopu silnik mi się wyłączył i musiałem nacisnąć start. Nie zdarzyło się to wiele razy, aczkolwiek ciekawi mnie co może to powodować
Z góry dziękuje za pomoc :)
ul. Kaliska 13, Warszawa
W pierwszym przypadku prawdopodobnie połamana jest osłona kolumny kierownicy. Jej naprawa lub wymiana rozwiąże 2 problemy.
W/g mojej wiedzy usterka KZFR nie powinna mieć wpływu na gaśnięcie silnika.
Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?
Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.
Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.