Pobierz darmową aplikację mobilną

POWRÓT

Renault Clio 1.5 dci 2003

Powietrze w ukłądzie paliwowym

Renault Clio 1.5 dci 2003 rok, zapowietrzający się układ paliwowy, niskie ciśnienie układu CR, nie właściwe spalanie w cylindrach 1-4, w układzie paliwowym widać pęcherze powietrza, silnik na ciepłym bardzo trudno pali, na zimnym poniżej połowy baku paliwa jest wręcz nie możliwe odpalenie silnika, proszę o info w celu rozwiązania problemu, będę bardzo wdzięczny .

Jeśli chcesz odpowiedzieć jako mechanik musisz się zalogować.
Mirosław Detlaf - blacharz samochodowy
Andy | Mirosław Detlaf - blacharz samochodowy

ul. Kasztanowa 3, Kokoszkowy, Starogard Gdański

Zacząłbym on sprawdzenie połączeń zbiornik - pompa paliwa.
Następnie samą pomkę paliwa.

Dobrze wszystko wytrzyj i szukaj wycieku paliwa, jeśli jest wszystko OK
to stawiałbym na pomkę paliwa.
Nie zapomnij sprawdzić obwodu powrotnego paliwa do zbiornika.
Więcej informacji może uzyskasz tutaj:
https://www.youtube.com/watch?v=bFP9vP5Q6Vg

RAD-CAR Radosław Wojtkowiak mechanika pojazdowa
UMÓW WIZYTĘ
Radek | RAD-CAR Radosław Wojtkowiak mechanika pojazdowa

Marii Dąbrowskiej 2 , GOŁUCHÓW

pompy paliwa w zbiorniku nie ma jest tylko smok i on jest najprawdopodobniej uszkodzony wyjmij go ze zbiornika i dobrze obejrzyj może być pęknięty

Serwis Samochodów Terenowych i Osobowych '' LandyZone''
UMÓW WIZYTĘ
Rafał | Serwis Samochodów Terenowych i Osobowych '' LandyZone''

F. Philipsa 8, Piła

witam - ewidentnie problem jest z nieszczelnością układu paliwowego , niestety nie ma innej drogi jak prześledzić całą linię paliwową pod kontem wycieku , proszę na początek wymienić też filtr paliwa, następnie iść od silnika do baku, newralgiczne punkty to wszystkie łączenia przewodów paliwowych, na ostatniej pozycji tak jak było napisane należy sprawdzić smok ssący w zbiorniku

Stacja obsługi samochodów Andrzej Kulawik
UMÓW WIZYTĘ
Zbigniew | Stacja obsługi samochodów Andrzej Kulawik

ul. Bokserska 9, Warszawa

Proszę szukać nieszczelności w układzie paliwowym. Jeśli jest to możliwe, posługując się przezroczystym wężem, który należy podłączać w poszczególne punkty obiegu paliwa i sprawdzać, kiedy nie ma pęcherzyków powietrza. Oczywiście dotyczy to układu niskiego ciśnienia.


INFO

7 tysięcy mechaników

Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.


Darmowa wiedza

Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.