POWRÓT

Pompa czy sterownik

Witam mam problem z autem.Opisze po krotce objawy od poczatku jakie sie pojawialy: na zimnym jakos jedzie jak tylko zlapie troche ciepla od razu traci moc i nie da sie go na wiecej niz 2,5 tys obrotow wkrecic. Jak traci moc dodatkowo pojawia sie odglos jakby klekotania(,chodzi jak traktor). Czasami po nagrzaniu w tralcie postoju gasl.Jeden mechanik podpial go pod kompa i wyskoczylo kilka bledow w tym rozrzad i czujnik doladowania. Z kolei drugi stwierdzil ze na pewno nie rozrzad i czujnik doladowania tylko na 90% elektrozawor. Po wyczyszczeniu egr samochod przestal odpalac. Zostal podlaczony pod Tech2 i wyskoczyly 2 bledy sterownika ( niestety nie spisalismy jakie). Stad moje pytanie czy probowac regenerowac sam sterownik czy razem z pompa? Juz tyle opini wyczetalem, ze glowa mala. Jedni mowia ze pompa albo chodzi albo nie(nie ma czegos takiego jak powolne psucie pompy a u nas od poczatkowych objawow do niemoznosci odpalenia bylo jakies 2 miesiace). Z kolei inna opinia, ze sterownik uszkadza sie stopniowo.

Jeśli chcesz odpowiedzieć jako mechanik musisz się zalogować.
Redneck serwis samochodów amerykańskich
UMÓW WIZYTĘ

Przechodnia 14, Węgrów

Skoro po wyczyszczeniu EGR silnik przestał odpalać to zacząłbym szukać co spieprzył mechanik....

Stacja Obsługi Samochodów Zbigniew Czarnocki
UMÓW WIZYTĘ

ul. Bokserska 9, Warszawa

Trzeba wyszukać dobrego diagnostę - który nie tylko ustali zarejestrowane błędy ale dobrze rozpozna przyczynę powstawania tych błędów. To, że EGR został wyczyszczony, niestety nie oznacza, że wszystko jest w porządku.


Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?

ZADAJ NOWE PYTANIE

INFO

7 tysięcy mechaników

Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.


Darmowa wiedza

Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.