POWRÓT

Saab 9.3 2.2 TiD 125KM

Pompa czy sterownik

Witam mam problem z autem.Opisze po krotce objawy od poczatku jakie sie pojawialy: na zimnym jakos jedzie jak tylko zlapie troche ciepla od razu traci moc i nie da sie go na wiecej niz 2,5 tys obrotow wkrecic. Jak traci moc dodatkowo pojawia sie odglos jakby klekotania(,chodzi jak traktor). Czasami po nagrzaniu w tralcie postoju gasl.Jeden mechanik podpial go pod kompa i wyskoczylo kilka bledow w tym rozrzad i czujnik doladowania. Z kolei drugi stwierdzil ze na pewno nie rozrzad i czujnik doladowania tylko na 90% elektrozawor. Po wyczyszczeniu egr samochod przestal odpalac. Zostal podlaczony pod Tech2 i wyskoczyly 2 bledy sterownika ( niestety nie spisalismy jakie). Stad moje pytanie czy probowac regenerowac sam sterownik czy razem z pompa? Juz tyle opini wyczetalem, ze glowa mala. Jedni mowia ze pompa albo chodzi albo nie(nie ma czegos takiego jak powolne psucie pompy a u nas od poczatkowych objawow do niemoznosci odpalenia bylo jakies 2 miesiace). Z kolei inna opinia, ze sterownik uszkadza sie stopniowo.

Jeśli chcesz odpowiedzieć jako mechanik musisz się zalogować.
Redneck serwis samochodów amerykańskich
UMÓW WIZYTĘ
Igor | Redneck serwis samochodów amerykańskich

Przechodnia 14, Węgrów

Skoro po wyczyszczeniu EGR silnik przestał odpalać to zacząłbym szukać co spieprzył mechanik....

Stacja obsługi samochodów Andrzej Kulawik
UMÓW WIZYTĘ
Zbigniew | Stacja obsługi samochodów Andrzej Kulawik

ul. Bokserska 9, Warszawa

Trzeba wyszukać dobrego diagnostę - który nie tylko ustali zarejestrowane błędy ale dobrze rozpozna przyczynę powstawania tych błędów. To, że EGR został wyczyszczony, niestety nie oznacza, że wszystko jest w porządku.


Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?

ZADAJ NOWE PYTANIE

INFO

7 tysięcy mechaników

Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.


Darmowa wiedza

Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.

ZLEĆ NAPRAWĘ MECHANIKOWI

Darmowa porada mechanika