Saab 9.3 2.2 TiD 125KM
Witam mam problem z autem.Opisze po krotce objawy od poczatku jakie sie pojawialy: na zimnym jakos jedzie jak tylko zlapie troche ciepla od razu traci moc i nie da sie go na wiecej niz 2,5 tys obrotow wkrecic. Jak traci moc dodatkowo pojawia sie odglos jakby klekotania(,chodzi jak traktor). Czasami po nagrzaniu w tralcie postoju gasl.Jeden mechanik podpial go pod kompa i wyskoczylo kilka bledow w tym rozrzad i czujnik doladowania. Z kolei drugi stwierdzil ze na pewno nie rozrzad i czujnik doladowania tylko na 90% elektrozawor. Po wyczyszczeniu egr samochod przestal odpalac. Zostal podlaczony pod Tech2 i wyskoczyly 2 bledy sterownika ( niestety nie spisalismy jakie). Stad moje pytanie czy probowac regenerowac sam sterownik czy razem z pompa? Juz tyle opini wyczetalem, ze glowa mala. Jedni mowia ze pompa albo chodzi albo nie(nie ma czegos takiego jak powolne psucie pompy a u nas od poczatkowych objawow do niemoznosci odpalenia bylo jakies 2 miesiace). Z kolei inna opinia, ze sterownik uszkadza sie stopniowo.
Przechodnia 14, Węgrów
Skoro po wyczyszczeniu EGR silnik przestał odpalać to zacząłbym szukać co spieprzył mechanik....
ul. Bokserska 9, Warszawa
Trzeba wyszukać dobrego diagnostę - który nie tylko ustali zarejestrowane błędy ale dobrze rozpozna przyczynę powstawania tych błędów. To, że EGR został wyczyszczony, niestety nie oznacza, że wszystko jest w porządku.
Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?
Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.
Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.