POWRÓT

Peugeot 407 SW 2.0 hdi. 2007r

Płonący filtr DPF

Około 2 miesięcy temu podczas wypalania dynamicznego filtra dpf (podczas jazdy) filtr rozgrzał się do białości pękł i omal nie doprowadził do spalenia samochodu. Ogień pod podwoziem został ugaszony w ostatnich sekundach przed zapaleniem całego samochodu.
Pęknięty dpf został wymieniony. W dni dzisiejszym poczułem podczas jazdy nieprzyjemny zapach... zatrzymałem samochód, zajrzałem pod spód samochodu i.... znowu musiałem gasić dpf... rozgrzany był do białości....
Czy ktoś może wie dlaczego tak się dzieje??

Jeśli chcesz odpowiedzieć jako mechanik musisz się zalogować.
e-autoklima
Robert | e-autoklima

Lwowska 149, Nowy Sącz

Nie zajmujemy się mechaniką
Specjalizujemy się w klimatyzacji i ogrzewaniu Webasto.
Przy wypalaniu filtra to jest normalne ze się tak rozgrzewa natomiast nad filtrem powinna być zamontowana oslona termiczna ktora zapobiega zapaleniu samochodu. Oczywiscie nie wykluczam też innych usterek .
Pozdrawiam

AUTOMECHANIKA 24H
Rafał | AUTOMECHANIKA 24H

MICHAŁOWICE, ul. Na Gródek 16, KRAKÓW

komputer źle dobiera dawkę ropy do wypalenia za dużo dostaje się do dpf i dla tego tak się dzieje


Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?

ZADAJ NOWE PYTANIE

INFO

7 tysięcy mechaników

Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.


Darmowa wiedza

Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.

ZLEĆ NAPRAWĘ MECHANIKOWI