Fiat Grande Punto 1,4 8V 2010r.
Chwilę po uruchomieniu samochodu od strony rozrządu/alternatora zaczynają się pulsujące piski, które znikają z rozgrzaniem się silnika. Rozrząd wymieniany 1000km temu, wydaje się, że pasek wielorowkowy jest lekko luźniejszy niż być powinien. Do wymiany pasek klinowy czy również napinacz? Może to coś innego?
MOŚCISKA, Chabrowa 16, Warszawa
Witam,
dużo wskazuje na pasek, może być to także napinacz ale pojazd jest potrzebny celem weryfikacji.
ul. Przyce 23, Warszawa
generalnie przy rozrządzie powinno sie wymienic pasek z napinaczem od agregatów
Minerska 2a, Warszawa
Zapraszamy na oględziny.Zazwyczaj piszczy pasek, ewentualnie jakaś rolka padła. Nie chcę jednak wróżyć z niczego.
Oględziny i podpięcie pod komputer gratis.
ul.Bierkowskiego 9, Kraków
Sprawdzic pasek, napinacz, rolki prowadzace. Aby wykluczyc rozrzad prosze zmoczyc pasek, zmiana dzwieków wykluczy sam rozrzad.
ul. Ostrobramska 81, Warszawa
Dzień dobry
Najprawdopodobniej jest uszkodzony napinacz paska osprzętu.
Pozdrawiamy
redutowa 27 , Warszawa
jezeli jest klimatyzacja napinacz jest automatyczny/
jezeli klimy brak pasek jest napinany alternatorem i moze byc zle napiety ,
jezeli jest ok to zapraszam na kontrole bilansu energetycznego auta
F. Philipsa 8, Piła
witam, do wymiany jest pasek wielorowkowy , napinacz wymaga kontroli , a wymiana w razie potrzeby - jeśli jest uszkodzony
Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?
Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.
Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.