POWRÓT

Panewki, pierścienie.

E90 320D 163km silnik M47, przebieg 324 tysiące. W zeszłym tygodniu urwała się klapka kolektora ssącego. Niestety tłok do wymiany. Ustalone z serwisem, że idzie nowy tłok, klapki kolektora zaślepione będą. Żadnych problemów z silnikiem nie było, żadnych dolewek oleju. Pytanie, czy korzystając z okazji warto wymienić wszystkie panewki i pierścienie na pozostałych tłokach? Jakie to może przynieść skutki, czy istnieje ryzyko uszkodzenia nowych pierścieni?

Jeśli chcesz odpowiedzieć jako mechanik musisz się zalogować.
AUTO-NAPRAWA

ul. Gen. I.Prądzyńskiego 60, ŁÓDŹ

Oczywiście, jeśli zdemontowano już tłoki to można wymienić panewki. Wymiana pierścieni uzależniona jest od ich zużycia - sprawdzić luz zamka i zużycie na powierzchniach bocznych oraz zużycie półek pierścieniowych.
Jeśli nowe pierścienie to może być konieczne przetoczenie rowków pierścieniowych.


Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?

ZADAJ NOWE PYTANIE

INFO

7 tysięcy mechaników

Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.


Darmowa wiedza

Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.