BMW E90 320d 163km M47
E90 320D 163km silnik M47, przebieg 324 tysiące. W zeszłym tygodniu urwała się klapka kolektora ssącego. Niestety tłok do wymiany. Ustalone z serwisem, że idzie nowy tłok, klapki kolektora zaślepione będą. Żadnych problemów z silnikiem nie było, żadnych dolewek oleju. Pytanie, czy korzystając z okazji warto wymienić wszystkie panewki i pierścienie na pozostałych tłokach? Jakie to może przynieść skutki, czy istnieje ryzyko uszkodzenia nowych pierścieni?
ul. Gen. I.Prądzyńskiego 60, ŁÓDŹ
Oczywiście, jeśli zdemontowano już tłoki to można wymienić panewki. Wymiana pierścieni uzależniona jest od ich zużycia - sprawdzić luz zamka i zużycie na powierzchniach bocznych oraz zużycie półek pierścieniowych.
Jeśli nowe pierścienie to może być konieczne przetoczenie rowków pierścieniowych.
Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?
Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.
Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.