ford s max 2.0 tdci 2007
Witam. Po wymianie filtra paliwa mechanik stwierdził że są opiłki w filtrze, że prawdopodobnie kończy się pompa. Jeżdżę już dwa lata z tymi opiłkami i na razie nic się nie dzieje, auto ma moc ,zimą odpala normalnie. Jeden z mechaników powiedział że nie mam się martwić bo fordy tak mają. Czy naprawdę nie mam się czym martwić?
Śródmieście, Wałbrzych
Trzeba sie martwić bo opiłkowanie pompy moze skutkować zatarciem wtryskiwaczy.Te silniki nie mają dobrej opini,trzeba uwazac,mechanik ma rację.Wtedy podwójny wydatek,pompa i wtryskiwacze
Przechodnia 14, Węgrów
Wymienić pompę i przepłukać układ czym prędzej. Te opiłki zabiją całość układu wtryskowego.
F. Philipsa 8, Piła
witam , dołączę się do kolegów, w układzie paliwowym nie mogą występować opiłki - a dalsza jazda w takim stanie zakończy się nagle w najmniej oczekiwanym momencie ,
os. Wichrowe Wzgórze 10, Poznań
W pierwszej kolejności wyczyścić obudowę filtra z opiłków i po montażu nowego filtra sprawdzić za jakiś czas czy znów się pojawiają opiłki być może coś wcześniej było robione w układzie zasilania paliwa i nie był dostatecznie wyczyszczony....
ul. Chrobrego 145/147, Toruń
Witam.
Prawdą jest, że Fordy tak mają. Niestety pana mechanik nie ma racji twierdząc, że nie ma się czym martwić. Jeżeli pompa wysokiego ciśnienia „opiełkuje” oznacza to, że opiłki metalu krążą wraz z paliwem w całym układzie, czyli trafiają też pod bardzo dużym ciśnieniem do wtryskiwaczy uszkadzając je w długim procesie aż do całkowitego zniszczenia co z kolei wiąże się ze sporym wydatkiem i dużym kłopotem.
Pozdrawiam
Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?
Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.
Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.