POWRÓT

kia pro ceed 1.6 crdi 90 KM 2008 rok

nieszczelnosc na przewodach vs turbina

Witam,

posiadam kia pro ceed z silnikiem diesla 1.6. crdi 2008 rok, moja kijanka ma taka przypadlosc ze przy przyspieszaniu od 0 do 2000 obrotow swiszczy, powyzej nie ma zadnego swistu - jednak nie kopci, nie traci mocy, nie pobiera oleju, stad mam nadzieje, ze to nie kwestia turbiny.

Teraz pytanie - czy zwykly mechanik okresli mi przyczyne czy powinenem udac sie od razu do specow od turbin, boje sie tylko, ze warsztat zajmujacy sie tylko turbinami moze mnie naciagnac, a moze chodzi o zwykla nieszczelnosc.

Bylbym wdzieczny za wskazowki co powinienem zrobic w takiej sytuacji,
Pozdrawiam,
Mateusz

Jeśli chcesz odpowiedzieć jako mechanik musisz się zalogować.
SERWIS - JAPOŃSKICH
UMÓW WIZYTĘ
Łukasz | SERWIS - JAPOŃSKICH

Stasinek 2, Warszawa

Panie Mateuszu, najlepszym rozwiązaniem zawsze jest diagnoza usterki. Najlepiej prawidłowa ;) Zatem zachęcam, aby udał się Pan do warsztatu, w którym zweryfikują problem, bo nawet jeżeli będzie trzeba naprawić turbosprężarkę to większość firm zajmujących się ich regeneracją nie wykona demontażu i montażu podzespołu.

Stacja obsługi samochodów Andrzej Kulawik
UMÓW WIZYTĘ
Zbigniew | Stacja obsługi samochodów Andrzej Kulawik

ul. Bokserska 9, Warszawa

Witam, proszę na początek udać się do mechanika i osłuchać na podnośniku skąd pochodzi świst. Pozdrawiam

CarMag
milus-131@wp.pl | CarMag

ul. Rakietników 3, Warszawa

Witam, bardzo częstą przypadłością w tych autach jest uszkodzona turbosprężarka która zaczyna świszczeć nie tracąc przy tym mocy.

SEPARTS • zaufany serwis samochodowy!
UMÓW WIZYTĘ
MAREK SEPARTS | SEPARTS • zaufany serwis samochodowy!

Saperów 4, Warszawa

na 90% jest to wina turbiny.

CARPEX SERWIS - MECHANIKA, BLACHARSTWO, LAKIERNICTWO
UMÓW WIZYTĘ
dariusz | CARPEX SERWIS - MECHANIKA, BLACHARSTWO, LAKIERNICTWO

Przyce 23, Warszawa

wiekszosc warsztatów powinna poradzić sobie z tą usterką

ROBERT AUTO SPORT
Robert | ROBERT AUTO SPORT

MODLIŃSKA 229, WARSZAWA

Witam zapraszam na diagnozę usterki bo morze być to faktycznie problem w turbo badz jakas nieszczelność np w zaworze egr.



Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?

ZADAJ NOWE PYTANIE


INFO

7 tysięcy mechaników

Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.


Darmowa wiedza

Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.