Saab 9,3 2,0t 150 kM, 2003 rok
Zapala się kontrolka silnika i na komputerze wyskakują błędy:
0340; 1312; 1334, 0300, 0100; 0101;
Problemy z regularna pracą silnika zaczęły się po wymianie uszczelek ( głowica, pokrywa). Wymieniłem przepływomierz, sprawdziłem szczelność układu dolotowego. Nie mogę znaleźć mechanika który poradziłby sobie z problemem.
UL.Chmielna 8a, Zielona Góra
Witam.
Czy auto miało problemy z kodami usterek,przed wymianą uszczelek?
(Czy świecił się check engine)
Naprawa wykonana samodzielnie czy w warsztacie?
os. Wichrowe Wzgórze 10, Poznań
Sprawdzić kompresje i ustawienie rozrządu
Śródmieście, Wałbrzych
Kody p0100 i p0101 to kody błędów z przepływomierza.P0300 to wielokrotne wypadanie zaplonów-w dieslu moze swiadczyć o zlym sprezaniu na cylindrach.Kod p0340 jest informacją o obwodzie czujnika polozenia walka rozrządu.Jest jakis problem z rozrządem.Musi byc diagnostyka dobrym sprzetem diagnostycznym z opisem kodow po polsku i obserwacją danych bieżacych wraz z wykresami.Musi być dobry diagnosta zeby to zinterpretował. Pózniej konsultacja z mechanikiem
Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?
Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.
Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.