POWRÓT

Saab 9,3 2,0t 150 kM, 2003 rok

nierówna praca silnika na wolnych obrotach

Zapala się kontrolka silnika i na komputerze wyskakują błędy:
0340; 1312; 1334, 0300, 0100; 0101;
Problemy z regularna pracą silnika zaczęły się po wymianie uszczelek ( głowica, pokrywa). Wymieniłem przepływomierz, sprawdziłem szczelność układu dolotowego. Nie mogę znaleźć mechanika który poradziłby sobie z problemem.

Jeśli chcesz odpowiedzieć jako mechanik musisz się zalogować.
Auto-Opel - Saab - Chevrolet
Mariusz | Auto-Opel - Saab - Chevrolet

UL.Chmielna 8a, Zielona Góra

Witam.
Czy auto miało problemy z kodami usterek,przed wymianą uszczelek?
(Czy świecił się check engine)
Naprawa wykonana samodzielnie czy w warsztacie?

Auto Centrum Baranowski
UMÓW WIZYTĘ
ACB | Auto Centrum Baranowski

os. Wichrowe Wzgórze 10, Poznań

Sprawdzić kompresje i ustawienie rozrządu

Mobilna autodiagnostyka komputerowa
ANDRZEJ | Mobilna autodiagnostyka komputerowa

śródmiescie, Wałbrzych

Kody p0100 i p0101 to kody błędów z przepływomierza.P0300 to wielokrotne wypadanie zaplonów-w dieslu moze swiadczyć o zlym sprezaniu na cylindrach.Kod p0340 jest informacją o obwodzie czujnika polozenia walka rozrządu.Jest jakis problem z rozrządem.Musi byc diagnostyka dobrym sprzetem diagnostycznym z opisem kodow po polsku i obserwacją danych bieżacych wraz z wykresami.Musi być dobry diagnosta zeby to zinterpretował. Pózniej konsultacja z mechanikiem


Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?

ZADAJ NOWE PYTANIE

INFO

7 tysięcy mechaników

Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.


Darmowa wiedza

Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.

ZLEĆ NAPRAWĘ MECHANIKOWI

Darmowa porada mechanika