Renault Clio 1.2 LPG 2010
Dzień dobry!
Reanult Clio 1.2 LPG rok 2010, na zimnym silniku nierówna praca przy przyspieszaniu, na stałych obrotach lub po dłuższej chwili jazdy problem jest ledwo zauważalny. Dodatkowo przy kręceniu na luzie obrotów do maximum, obroty falują między 6,5 a 6 tys. i silnik szarpie.
Co może być przyczyną?
Aktualizacja 1
Bez różnicy czy LPG czy benzyna, czujnik położenia był wymieniany ok pół roku temu
Wiatrakowa 2, Poznań
W zależności czy problem występuje tylko na lpg czy na obu paliwach. Przyczyną może być układ zapłonowy lub zasilania, istnieje też możliwość że to przepustnica, potencjometr pedału gazu lub dość wadliwy czujnik położenia wału. Bez diagnostyki trudno wskazać jednoznacznie przyczynę występowania usterki w samochodzie
ul. Poznańska 2, Skrzynki
Witam, ta usterka nie jest do zdiagnozowania zdalnie- wymagane jest podłączenie komputera. Zapraszamy do kontaktu i umówienia się na diagnozę. Pozdrawiam.
Sikorskiego 11, Myślenice
tak on line wiele wskazuje na sonde lambda która po emulacji wyzionęła ducha.
Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?
Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.
Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.