POWRÓT

niebieski dym i spore picie oleju

Po rozgrzaniu silnika puszcza niebieskie chmury a oleju wciągnęła dobry litr na 300km i komunikat znowu +1l i wskazuje minimum czasami mniej

Aktualizacja 1
Dzięki za odp. Dodam ,ze ciśnienie na tlokach wskazuje od 15 do 16.5 więc chyba pierścienie można odrzucić Ale dlaczego tak pije ? Uszczelniacze myślę na pewno kwestia jak głowica??tak czy tak trzeba zdjąć ja pewnie ?

Aktualizacja 2
Czyli tak czy tak koszta nie małe!! Trafiłem na super sprzedawcę. Zgłosiłem mu to 2dni pozniej to palił Janusza Ale sprawa zajął się juz adwokat.dzięki Panowie za wpisy

Jeśli chcesz odpowiedzieć jako mechanik musisz się zalogować.
Serwis Samochodów Terenowych i Osobowych '' LandyZone''

F. Philipsa 8, Piła

witam , niestety wskazuje to że silnik najpewniej nadaje się do remontu , ale aby cokolwiek stwierdzić , to niezbędne będzie zdjęcie głowicy , sprawdzenie pierścieni tłokowych i pomiar tulei cylindrów

Porównaj ofert OC.

Stacja Obsługi Samochodów Zbigniew Czarnocki
UMÓW WIZYTĘ

ul. Bokserska 9, Warszawa

Prawdopodobnie do naprawy silnik - tłoki , pierścienie

PETROCAR - Serwis BMW Tarnów

Boya Żeleńskiego 26, Tarnów

Witam,
prawdopodobnie uszczelniacze zaworowe ale nie mozna tez wykluczyc pierscieni tłokowych.

ML Autotech Services

Radzyminska 212, Warszawa

do rozbiorki bedzie caly silnik nawet gdyby to byly tylko usczelniacze zaworowe.
grzechem by bylo przy okazji nie wymienic pierscieni.
silnik ma 14 lat nie liczylbym na to ze sa sprawne w 100%
a tak naprawde dopiero po otwarciu silnika bedzie mozna cos zawyrokowac.


Porównaj ofert OC.

Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?

ZADAJ NOWE PYTANIE

INFO

7 tysięcy mechaników

Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.


Darmowa wiedza

Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.

Wyszukaj warsztat