Ford MONDEO MK4 2.0 TDCI, 140 KM
Na wolnych obrotach odczuwalne są spore wibracje w kabinie. Wibracje nasilają się przy podniesieniu obrotów do ok. 1100, a po przekroczeniu tej wartości ustępują. Podczas jazdy wszystko ustępuje i nic niepokojącego się już nie występuje.
Opisuję tu swój problem gdyż mój mechanik rozłożył bezradnie ręce po sprawdzeniu wszystkiego co mogło to powodować. Wyeliminował takie rzeczy jak: koło dwu-masowe, wtryski (podobno ich praca jest bliski ideału), poduszki silnika i skrzyni biegów. Nadmienię także, że wciśnięcie sprzęgła nie zmienia objawów.
Proszę o poradę co jeszcze może powodować takie zachowanie samochodu oraz jak mogę to sam zweryfikować aby ktoś nie wciskał mi kitu i nie chciał wymieniać wszystkiego po kolei, aż znajdzie przyczynę, a mnie pociśnie po kieszeni.
F. Philipsa 8, Piła
witam, trudno tak diagnozować , jednak miałem kiedyś podobny problem w innym samochodzie - przyczyną okazała się niewłaściwa poduszka silnika - a wpadłem na to przez zupełny przypadek
Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?
Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.
Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.