BMW E65 735i 2004r
E65 735i Auto zapala zawsze jednak nie na wszystkie cylindry na wolnych czuć spore wibracje nadwozia.
Ista nie pokazuje błędów zmieniony przepływomierz, cewki, świece, silnik oblany plakiem, nieszczelnosci brak odmy zmienione. Kompresja ok test tolerancji valvetronic w normie. Co jeszcze mogę sprawdzić?
Sikorskiego 11, Myślenice
Czy N62 to nie 4400ccm a nie 3,5? Tak czy siak prąd w tym silniku to podstawa. Nowy akumulator + proste badanie ładowania (uwaga może wynieść nawet 15V w tym silniku i jest ok). Uwaga aku trzeba wprogramować bez tego auto potrafi rozładowywać aku. Oparte jest na module który się przyucza do nowego, bez zmiany parametrów moduł stwierdzi że przeładował aku. Praca na wszystkie cylindry jest ściśle powiązana z prądem. Jeszcze raz powtarzam w tym aucie podobnie jak w e60 V8 prądy muszą być WZORCOWE. Zacznij od zakupu nowego, dobrego akumulatora. Jego nawet nie słaby ale średni stan to początek większości kłopotów.
Moja odpowiedź jest ważna przy założeniu, że wymienione przez Ciebie naprawy nie odbywały się najtańszym kosztem. E60 i E65 z V8 nie toleruje najtańszych zamienników i używek.
Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?
Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.
Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.