POWRÓT

Subaru Outback typowe usterki i serwisowanie

Zobacz 10 pytań kierowców oraz 12 porad mechaników na temat typowych usterek sa samochodu Subaru Outback lub zadaj własne pytanie.

  • Subaru outback 2.0 diesel 2011rok : Kopci na szaro

    Subaru outback 2.0 diesel 2011rok. Po rozgrzaniu silnika zaczyna kopcić na szaro dość gęsto, nie traci mocy

    Odpowiedzi (0)


  • Subaru Outback 2008, silnik 2,5 litra, 170 KM: LPG - problem z przełaczeniem z benzyny na gaz

    Witam, mam problem z holenderską instalacją LPG. Subaru Outback 2008, silnik 2,5 litra. Na benzynie działa bez zarzutu. Na gazie - jak już uda się przełaczyć - również. Problem jest w momencie przełączania z benzyny na gaz. Po nocy, na nie do końca rozgrzanym silniku nie da się w ogóle - silnik gaśnie a na tablicy wyświetla dyskotekę kontrolek z błędami. Przy całkowicie rozgrzanym silniku (po 10-15 minutach pracy) da się przełaczyć na LPG ale w momencie przełaczenia następuje wyraźne nieprzyjemne szarpnięcie silnika. Potem już działa normalnie. Reduktor wymieniony około 1,5 roku temu. Znajomy gazownik dwa razy zrobił czyszczenie wtrysków (nie pomogło) i rozłożył ręce - zaproponował wymianę całej instalacji LPG ale to jak strzelanie z armaty do komara, mam wrażenie że problem da się rozwiązac prościej tylko potrzeba prawidłowej diagnostyki. Problem zaczął się kilka miesięcy temu i wyraźnie narasta. Będę wdzięczny za pomoc, dziękuję. Tomek.

    Odpowiedzi (2)


  • Subaru outback h6 2004 /5: Outback h6 wypadanie zapłonu

    Witam. Mam Subaru outback 2004/2005 3.0 h6 z oryginalną instalacja LPG w fazie ciekłej icom. Od jakiegoś czasu mam wypadanie zapłonów na 1 i 2 cylindrze. Głowice po remoncie. Świece i cewki sprawdzone a zapłony dalej lecą. Ma ktoś pomysl co może być przyczyną?

    Odpowiedzi (2)


  • Subaru Outback 2.0D BP - 2009: dławienie przy 2,5tys. obr. na drugim biegu

    Witam, Subaru Outback 2,0D, przy dynamicznym przyśpieszaniu na 2gim biegu, w okolicach 2,5 tys. obr. silnik zawiesza się i po chwili szarpnięcie i ciągnie dalej. Podobna sytuacja jest na 1 biegu, przy 3,5 tys. obr. Na wyższych biegach nie zauważyłem takiej sytuacji. Samochód jest po wymianie zaworu w pompie wysokiego ciśnienia, sprawdzeniu wtrysków, regeneracji turbo. Ponadto może to nie istotne, była również wymiana sprzęgła i dwumasy.

    Odpowiedzi (1)


  • Subaru outback III 2.5 2007: Opinia o Subaru Outback III 2.5 bezyna z LPG

    Chcecialbym kupić Subaru outback III 2.5 beznyna+gaz 2007 . 1. Jak te silniki reagują na gaz? 2. Co ile reguluje się luzu zaworów,czy jest to konieczne i ile mniej więcej kosztuje?

    Odpowiedzi (1)


  • subaru ouitback 2006 automat 165 km: subaru obt 2006 automat problem podczas parkowania i skręcania

    Problem jest podczas skręcania i parkowania samochód jakby coś pchało do przodu i wrzucenie biegu wstecznego jest tąpnęcie , druga sprawa jak odłącze tylny napęd bezpicznikiem wszystko jest ok. co jest grane skrzynia dyfer czy elektryka? Proszę o pomoc

    Odpowiedzi (1)


  • Subaru outback 2,5l rok 2006: Tylna wycieraczka Subaru

    Witam! w subaru outback 2006 rok tylna wycieraczka nie wraca na pierwotną pozycję, Silniczek i oś wycieraczki bez zarzutu , sprawdziłem, przełącznik też. z forum wyczytałem , że może być to być przełamany kabelek przy przejściu z tylnej klapy w dach, ale nie wiem jak to sprawdzić, chyba że może być inna przyczyna. Pozdrawiam Darek

    Odpowiedzi (1)


  • Subaru outback 2.0 150KM 2010r: Problem z odpalaniem błąd P1380/$07E8

    Witam !! Mam problemy z odpalaniem przy niskich temp. Na skanerze FOXWELL NT500 pokazuje mi błąd P1380/$07E8 Czy mogę prosić o wyjaśnienie tego kodu i przyczyny długiego odpalania?

    Odpowiedzi (2)


  • Subaru Outback 2006: Buczenie skrzyni biegów

    Buczy automatyczna skrzynia biegów przy wyższych prędkościach od 60 km/h w gore.

    Odpowiedzi (1)


  • 2009 Subaru Outback 2.5: Drgania przy 90-100 km/h

    Witam. Kupiłem niedawno 2009 Subaru Outback 2.5 w automacie. Problem jest taki że podczas jazdy przy około 90- 100 km/H auto zaczyna wibrować. Przy wyższej prędkości problem znika. Auto wibruje tylko z noga na gazie z tego co zauważyłem. Podobne wibracje tylko delikatniejsze zauważam przy odpaleniu silnika i również podczas kręcenia kierownica kiedy auto stoi w miejscu. Zauważyłem tez, ze samochód nie trzyma się dobrze drogi przy większych prędkościach na nierównościach sprawia wrażenie jakby kołysało bardziej na boki niż góra dół jak to typowo przy amortyzatorach. Będę wdzięczny za wszelka pomoc.

    Odpowiedzi (1)


<>
INFO

7 tysięcy mechaników

Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.


Darmowa wiedza

Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.