LEXUS IS200 2.0 1999r manual, benzyna.
Witam!
Mój problem jest następujący:
Autem trzęsie na wolnych obrotach (po przegazowaniu bardziej).
Zostały sprawdzone cewki, wymienione świece i nic.
Po sprawdzeniu kompresji cylindrów okazało się, że pierwsze cztery mają zaledwie po 9 [Bar] a dwa ostatnie ledwo 6 [Bar].
W konsekwencji kupiłem drugi silnik w stanie B.Dobrym z przebiegiem około 130tys., zawory jak najbardziej OK, kompresja na wszystkich cylindrach na poziomie 11 [Bar], osprzęt został przełożony z mojego (cewki, nowe świece, dwuletni rozrząd, itp...)
Mimo wszystko problem pozostał i żaden mechanik od marca nie potrafi mi pomóc!!! :-(
Zdecydowałem o wymianie wszystkich trzech poduszek na nowe oryginały z ASO - nie pomogło!
Okazuje się, że w ISie w manualu jest koło dwumasowe więc ZAKUPIŁEM NOWE - nie pomogło!!
Proszę pomóżcie bo auto jest bardzo mocno doinwestowane pod każdym względem (robię to od paru lat, żeby wyprowadzić go na porządnego klasyka i żeby jeszcze kolejne 20lat służył mojej córce) a problem z trzęsieniem nie ustał.
Pozdrawiam
Marek
Aktualizacja 1
Odpowiedź dla Piotrka z warsztatu Auto Kaliska:
Ad.1 - w czasie jazdy też są wyczuwalne wibracje, jednakże po wciśnięciu sprzęgła - znikają;
Ad.2 - brak błędów w ECU;
Ad.3 - z układem wydechowym nie było nic robione.
Pozdrawiam
ul. Kaliska 13, Warszawa
Czy w czasie jazdy również wyczuwalne są wibracje ?
Czy są jakieś błedy w ECU ?
Czy był naprawiany ukł. wydechowy ?
Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?
Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.
Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.