POWRÓT

Peugeot 807 2.0hdi 136km.rok 2007

Kopci na jasno i w zimne dni problem z odpaleniem

Witam rok temu kupiłem peugeota 807 2.0hdi 136km,rok2007 z uszkodzonym silnikiem.wymieniłem silnik,ale samochód niemiał mocy przy 130km/h włączał sie tryb awaryjny mechanik stwierdził ze musi sie dotrzeć.po miesiącu wymienił mi turbinę-nadal to samo pużniej wtryski,i mase czujników.samochód jeżdził wspaniale zakochałem sie ale miesiąc w obłokach i zacząl kopcić i w chłodniejsze dni chechłac przy odpalaniu,odprowadziłem go do kolejnego mechanika i strzelają z diagnozą...czy ktoś sie zna na tych autach bo chyba umnie w miasteczku nie a niektórzy nawet niechcą słyszeć o peugeocie-807

Aktualizacja 1
Witam. Dzieki za odpowiedz,ale mechanik z bojanowa sprawdził mi wtryski i układ paliwowy są ok.powiedział ze musi sprawdzic kompresje silnika?obawia sie najgorszego,a silnik na dzien dzisiejszy ma przejechane 120tys

Aktualizacja 2
Tryb awaryjny włączał sie przed wymianą turbiny i wtrysków i wymianie pdf filtra cząstek stałych było ok.po odebraniu od mechanika lekko kopcił mechanik powiedział ze musi sie przepalić.ale po miesiącu coraz gorzej a w chłodniejsze dni hehła dwa trzy razy po ok.15-20 min. Kopci coraz mniej przyspieszenie ok.nic sie nie włacza żadna kontrolka

Aktualizacja 3
Witam wszystkich i dzieki za pomoc przedewszystkim pierwszemu p.mechanikowi bo problem okazał sie w ilosci oleju pewnie w poprzednim warsztacie uczeń dolewał i wlał całą butelkę..jutro odbieram auto trzymajcie kciuki zeby śmigał bez zarzutów pozdrawiam wszystkich i dzieki za rady

Aktualizacja 4
Witam p.rafale własnie wczoraj odebrałem auto od mechanika,niby zrobił niby nie???wstawił mi rure od pralki podłączoną do czegos z tych nerwów niepamietam do czego i powiedział ze dużo mechaników tak robi,kazał wlać doktora do silnika i powiedział ze bedzie chodził.natomiast stwierdził ze silnik jest szrot...rano odpaliłem pokopcił przy odpaleniu i przestał ale dziwnie odpalił jakby cały sie zatrząsł i świszcze delikatnie jak czajnik jak sie gotuje woda na wolnym gazie,jestem strasznie niezadowolony z tej rury i tego dziwnego świstu,jade wyprubować go na trase zobacze jak idzie.może mógłbym zajechac do pana zeby zajrzec pod maske

Jeśli chcesz odpowiedzieć jako mechanik musisz się zalogować.
Kenny Customs auto serwis
Michał | Kenny Customs auto serwis

ul.Obotrycka 20, leszno

W moim odczuciu jest to prawdopodobnie problem z układem paliwowym bądź z sterowaniem tego układu udał bym się z tym problemem do zakładu specjalizującego się typowo dieslami.

SmartSerwis
Marcin | SmartSerwis

Podkowińskiego 2a, Leszno

ewidentnie odpalanie, to sprawka ukł. zapłonowego jeśli paliwowy został sprawdzony, czarne scenariusze można pisać po wyczerpaniu wszystkich opcji, SmartSerwis
Pozdrawiam

Serwis Samochodów Terenowych i Osobowych '' LandyZone''
UMÓW WIZYTĘ
Rafał | Serwis Samochodów Terenowych i Osobowych '' LandyZone''

F. Philipsa 8, Piła

witam, trudno stawiać diagnozę na odległość - ale po pierwsze - jeśli włączał się tryb awaryjny - to sterownik silnika zapisał błąd, - od tego należało zacząć - jaki był i co oznaczał, rozumiem że potem już było ok? , a jeśli tak to doszło do awarii której nie było wcześniej - proszę napisać kiedy występuje kopcenie ? cały czas ? czy tylko po odpaleniu?

AUTOMECHANIKA 24H
UMÓW WIZYTĘ
Rafał | AUTOMECHANIKA 24H

MICHAŁOWICE, ul. Na Gródek 16, KRAKÓW

proszę sprawdzić czy nadmiar oleju nie uszkodził uszczelniaczy na wale


Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?

ZADAJ NOWE PYTANIE

INFO

7 tysięcy mechaników

Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.


Darmowa wiedza

Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.

ZLEĆ NAPRAWĘ MECHANIKOWI