POWRÓT

kontrolka ładowania przy nowym akumulatorze

Pali się kontrolka ładowania. Mylałem że to alternator ale jest 12,5 V na wyłączonym silniku, a po uruchomieniu 13,8V. Akumulator jest nowy. Co może powodować w takim raze palenie kontrolki?

Jeśli chcesz odpowiedzieć jako mechanik musisz się zalogować.
Gascar

Dragana 13E, Gdańsk

regulator napięcia lub uszkodzony kabel z alternatora do kontrolki

Porównaj ofert OC.

Serwis Samochodów Terenowych i Osobowych '' LandyZone''

F. Philipsa 8, Piła

witam -wygląda to uszkodzony regulator napięcia

Z.U.H Moto-Serwis Bartosz Szczepaniak

Wiejska 36, Robakowo

Dzień dobry

Wina może być po stronie regulatora napięcia, należy też sprawdzić pulsacja napięcia wychodzącego z alternatora-jesli bedzie zbyt duże to wina leży po stronie układu prostowniczego.

Kacper POMOC DROGOWA Serwis Opon Krzysztof Kruk

ORLĄT LWOWSKICH 2, PRZEWORSK

REGULATOR NAPIĘCIA W ALTERNATORZE

Stacja Obsługi Samochodów Zbigniew Czarnocki
UMÓW WIZYTĘ

ul. Bokserska 9, Warszawa

Prawdopodobnie przyczyną jest regulator napięcia.


Porównaj ofert OC.

Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?

ZADAJ NOWE PYTANIE

INFO

7 tysięcy mechaników

Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.


Darmowa wiedza

Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.

Wyszukaj warsztat