POWRÓT

kontrolka esp i spadek mocy

Co pewien czas ok 1500-2000km pojawia się usterka silnika. Spada moc do 2000 obr. Świeci się dodatkowo kontrolka esp. Po wyłączeniu silnika i ponowny odpaleniu wszystko wraca do normy. Raz odczytany był błąd sterowania turbiny, innym razem nie ma żadnego zapisu w komputerze. Mechanik wymienił zawór ciśnieniowy czyści egr ale problem nie ustał. Czy ktoś z panów mechaników spotkał się już z takim problemem i mógł by coś doradzić?

Jeśli chcesz odpowiedzieć jako mechanik musisz się zalogować.
Mobilna autodiagnostyka komputerowa

Śródmieście, Wałbrzych

Niechciał bym umniejszać wiedzy mechanika,ale wszystko z opisu pana, zostalo zrobione na opak.Pierwsze-brak dobrej diagnostyki i interpretacji kodu błedu.Co znaczy błąd sterowania turbiny.Jest kod -albo zbyt niskie cisnienie doład.turbuny,albo zbyt duze ciśn.doładowania lub sterowanie ciś.doładowania turbiny.Powinno być sprawdzone po kolei;zawór ster.podcisnieniem turbiny,weżyki,czujnik ciśn.doładownia turbiny,siłwnik i sama turbina.Tu występuje usterka chwilowa nalezy sprawdzić dane bieżące podczas jazdy[cisnienie doładowania na postoju i podczas jazdy],pracę egr.Auto wkręca na 2000 obr.[tylko] bo jest wtedy w trybie awaryjnym.Czesto kontrolka esp swieci sie w zestawie ,jezeli jes błąd - problem -silnikowy.Według mnie słaba diagnostyka,interpretacja i brak doswiadczenia lub pójscie na łatwizne.Skasowanie klienta i i powiedzenie ze on zrobił wszystko


Porównaj ofert OC.

Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?

ZADAJ NOWE PYTANIE

INFO

7 tysięcy mechaników

Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.


Darmowa wiedza

Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.

Wyszukaj warsztat