Audi A4 B6 Kombi 2002 130KM 19TDI
Wymieniono zawieszenie wahaczy przód tył, końcówki drążków i maglownice na nowe zamienniki. Po wymianie Autko na prostej drodze samoczynnie skręca w prawo, kierownica po puszczeniu obraca się w prawo o 10-15 stopni i tak pozostaje. Geometria była ustawiana i poprawiana 7 razy przy kołach.
Dodam, że auto na prostej drodze przechylonej w lewo, jedzie prosto.
Natomiast na prostej drodze przechylonej w prawo skręca z x2 siłą w prawo samoczynnie, to samo na dziurach przy ruszaniu kierownica od razu obraca się w prawo o 10-15 stopni.
Proszę o podpowiedź czego szukać ?
- czy mocowanie sprężyn, mocowanie stabilizatora ?
- czy regulacja wysokości zawieszenia przechylenie auta ?
- czy jest dodatkowa regulacja geometrii od strony silnika na sankach?
Piskorskiego 8, Szczecin
GEOMETRIA USTAWIONA PRAWIDŁOWO? LISTWA W ODPOWIEDNIM POŁOŻENIU? CZUJNIK KĄTA SKRĘTU JAKĄ WARTOŚĆ POKAZUJE PODCZAS JAZDY NA WPROST?
Łąkowa 46, Bolesławiec
Dobrze ustawić geometrie ewentualnie sprawdzić wyważenie kół
ul. Bokserska 9, Warszawa
Czy geometria jest ustawiona prawidłowo? Jeśli była poprawiana 7 razy to sugeruje, że coś było nie tak. Jaka jest różnica w kątach pochylenia kół przednich, pomiędzy stroną lewą a prawą? Proszę zamienić koła przednie lewe z prawym, wykonać jazdę próbną i sprawdzić jak zachowuje się samochód.
Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?
Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.
Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.