Renault, Megane, 2012
Niedawno nabyłem Megane 3 RS. Okazało się, że na wysokich obrotach wypadał zapłon, pomogła wymiana świec. Natomiast od początku silnik delikatnie szarpał (co jakiś czas na wolnych obrotach). Po podłączeniu pod komputer kąt wyprzedzenia zapłonu przyjmuje wartości w zakresie od -25° do -10° (na wolnych obrotach). Gdy silnik zaczyna się wkręcać, to kąt sukcesywnie się zwiększa (do ok. 30°). Samochód ma pełną moc i raczej nie ma innych objawów, oprócz wspomnianej nierównej pracy na jałowych obrotach. Co może być przyczyną? Czy przestawiony rozrząd mógłby dawać takie objawy?
Poznańska 326, Ożarów Mazowiecki, Warszawa
PROSZE O KONTAKT 509960666
Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?
Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.
Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.