POWRÓT

Kąt wyprzedzenia zapłonu -25° w 2.0 TCE

Niedawno nabyłem Megane 3 RS. Okazało się, że na wysokich obrotach wypadał zapłon, pomogła wymiana świec. Natomiast od początku silnik delikatnie szarpał (co jakiś czas na wolnych obrotach). Po podłączeniu pod komputer kąt wyprzedzenia zapłonu przyjmuje wartości w zakresie od -25° do -10° (na wolnych obrotach). Gdy silnik zaczyna się wkręcać, to kąt sukcesywnie się zwiększa (do ok. 30°). Samochód ma pełną moc i raczej nie ma innych objawów, oprócz wspomnianej nierównej pracy na jałowych obrotach. Co może być przyczyną? Czy przestawiony rozrząd mógłby dawać takie objawy?

Jeśli chcesz odpowiedzieć jako mechanik musisz się zalogować.
Europe-Point Ryszard Michalski

Poznańska 326, Ożarów Mazowiecki, Warszawa

PROSZE O KONTAKT 509960666


Porównaj ofert OC.

Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?

ZADAJ NOWE PYTANIE

INFO

7 tysięcy mechaników

Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.


Darmowa wiedza

Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.

Wyszukaj warsztat