POWRÓT

Injection fault - wymiana układu paliwowego Megane 2

Megane 2 1.5 Dci 2003 r,
Okazało się, że moja stara pompa CR opiłkowała, zostało wymienione : pompa CR, listwa wraz z czujnikiem, wtryski, filtr, przewody, bak,nowe paliwo. Na drugi dzień po wymianie doszło do wypadania zapłonu na 1 cylindrze - zabrałam samochód od poprzedniego mechanika ( miałam ku temu powody). Kolejny mechanik doszedł do tego, że jest spalona cewka wtryskiwacza. Wtrysk został zmieniony na nowy, wypadanie już się nie pojawiło. Problemem jest to, że auto nie chce odpalic ani na zimny ani na ciepłym. Pali tylko na plaka. Po podłączeniu do Clipa pokazują się błedy dotyczące czujnika na rampie DF089, podczas ruzruchu ciśnienie na rampie waha się od minus 5 do 200 max, jesli osiagnie granice 200 auto odpala. Inaczej kręci i nic z tego. Po 6 krotnym kręceniu dopiero dobiło do 200,zostało podmienionych aż 6 czujników - raz zapali dobrze i znowu się pojawia problem,. Clip pokazuje również błąd przekaźnika sterownika ( mam wrażenie, że podczas jazdy coś cyka zza zegarów ). Jeśli auto już zostanie odpalone to jedzie,nie szarpie,wkręca się na obroty, Podczas próby rozruchu pokazuje się injection fault. Proszę o porade, załatwiłam na podmiane sterownik który trzeba wyczyścic i zaprogramowac jednak nie wiem czy problem może być w tym.

Jeśli chcesz odpowiedzieć jako mechanik musisz się zalogować.

Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?

ZADAJ NOWE PYTANIE

INFO

7 tysięcy mechaników

Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.


Darmowa wiedza

Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.

Wyszukaj warsztat