BMW X5 E70 2007
BMW x5 e70 2007 3.0 diesel. Po wymianie tylnego mostu mechanik wyjechał z warsztatu i załączył hamulec ręczny. Hamulca nie dało się już wyłączyć trzeba było odblokować go ręcznie. Wymieniali i podmieniali różne rzeczy z tym związane zarówno części jak i oprogramowanie a samochód cały czas zgłasza błąd. Samochodu nie mam już 1,5 miesiąca. Czy to jest nie do naprawy? Nie wiem już co robić. Nawet linki wymieniali bo to miało pomóc. Dziękuję za podpowiedzi.
Trakt Brzeski 88, Warszawa
Proszę o informację jaki błąd wyświetla się? najprawdopodobniej rozkodowały się elementy tylnego mostu z komputerem centralnym
ul. Ostrobramska 73, Warszawa
Dzień dobry.
Żeby mógł odpowiedzieć na pana pytanie musiał bym mieć auto u siebie, sprawdzić jakie były błędy i co wynika z diagnostyki, co z wiązką, zasilaniem itp.
Podmiana części na inne używane nie zawsze dają pozytywny rezultat.
Pozdrawiam.
ul. Trakt Brzeski 1, Warszawa
Jak najbardziej jest to do naprawy. Dysponujemy pełnym o programowaniem do grupy BMW i myślę że jesteśmy Panu w stanie pomóc. Zapraszamy na diagnostykę.
F. Philipsa 8, Piła
Witam, niestety ale raczej proszę zmienić warsztat , bo coś tu jest nie tak , takie rzeczy dzieją się w przypadku gdy układ hamulca nie jest skalibrowany , kalibracja jest podstawową czynnością obsługową w tym modelu , jeśli była jakakolwiek ingerencja w układ hamulcowy zawsze należy skalibrować hamulec postojowy , być może mechanicy po wymianie mostu o tym zapomnieli , lub nie wiedzieli , wtedy faktycznie po użyciu go dochodzi do blokady , jeśli nic nie uległo uszkodzeniu mechanicznemu to w tej chwili należy wykonać kalibrację , nie zmianę oprogramowania , jeśli to się nie udaje - to znaczy że jest uszkodzony moduł hamulca
ul. Kaliska 13, Warszawa
Proszę dopisać numery błędów odczytanych przez obecnego mechanika.
Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?
Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.
Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.