POWRÓT

Ford S-Max 2,0 TDCi, Duratorq nie odpala od pierwszego obrotu wału

Ford S-Max,2,0Tdci,Duratorq 140 km, piwershift 2011R,250.000km najechane wymieniony rozrząd pasek + pompa wody + filtry olej, paliwa,powietrza silnik nie odpala od strzała tylko trzeba przytrzymać na rozruchu 2,3 obroty wału i pali gdy jest zimno czasem po dłuższym postoju 1 tydz. garaż nie ogrzewany za pierwszym razem nie odpali jak jest po dłuższej trasie i do 12 h ponowne odpalenie czasem zapali od strzała rozumiem za pierwszym obrotem wału rozrusznikiem i oczywiście nie zapala się kontrolka grzania świec żarowych bo silnik i temp zewnętrzna w plusie dowiedziałem się że nie włącza się grzanie świec gdy jest temperatura plusowa i tak też jest gdy jest blisko zera lub minus i zapali się grzanie odpala zaraz zastanawiam się o co chodzi ? Mam jeszcze Clio 1,5 dCi 2011 o przebiegu 100.000 i pali od strzała zawsze

Jeśli chcesz odpowiedzieć jako mechanik musisz się zalogować.
Serwis opon i mechanika pojazdowa inż S. Rogalski

Tartaczna 3, Wejherowo

Świece żarowe ok?
Ciśnienie na listwie CR nie spada podczas postoju?
Wtryskiwacze były robione?


Porównaj ofert OC.

Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?

ZADAJ NOWE PYTANIE

INFO

7 tysięcy mechaników

Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.


Darmowa wiedza

Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.

Wyszukaj warsztat