BMW E60 520 i 2004
Witam
Mam następujący problem z E60 M54B22. 2004 r
Po wizycie u mechanika i wymianie podpory wału, oraz tłumika drgań wraz z olejem w skrzyni i dyfrze - przy hamowaniu silnikiem, a w zasadzie już tylko przy lekkim odpuszczeniu gazu, czyli przy schodzeniu z obojętnie jakich obrotów - wyje jak stary Autosan.
Po przejechaniu ok. 5 km - czyli po rozgrzaniu - przestaje..
Co mógł uszkodzić mechanik przy takiej wymianie ??
Przed wizytą nie było tego problemu..
Dodam tylko że samochód kupiłem miesiąc temu, jeździłem nim trzy tygodnie. Potem zaprowadziłem do mechanika, który wymienił wyżej wymienione części i po odebraniu od niego jest tak jak opisuje.
Aktualizacja 1
Witam. Nie mam pojecia czy ruszał ta nakrętke atakującą. Pierwsze o niej slyszę. Czytają c to chyba sie znajduje w dyfrze? I za co ona jest odpowiedzialna
Tak jak pislam mechanik wlasnie wymienial te wszystkie rzeczy. Nie ingerowal w skrzynie ( procz wymiany oleju). Teraz nawet na cieplym zaczyna wyc. Jest mozliwosc ze po wymianie oleju - tak by sie skrzynia popsula ( nie szarpie przy zmianie biegow). Czy to byc moze w dyfrze? Tam tez wymienial olej ale, moze wymieniajac czesci cos uszkodzil..
Boya Żeleńskiego 26, Tarnów
Wyglada ze ktos cos dolal do oleju w dyfrze albo skrzyni. I teraz po wymianie oleju jest taki efekt.
Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?
Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.
Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.