POWRÓT

Drżenie na biegu jałowym

Witam - Poszukuję rady gdyż nie chcę wymienić połowy samochodu w poszukiwaniu przyczyny, mianowicie chodzi o to że silnik wpada w rezonans zaczyna się trząść, co później powoduje drżenie drzwi i odczuwalne są drgania lewarka zmiany biegów. Problem objawia się gdy silnik pracuję na biegu jałowym. Wibracje stają się większe gdy włączona zostanie klimatyzacja. Pierwsze kroku już poczyniłem i wymieniłem poduszki pod silnikiem i skrzynią biegów ale wibracje nadal są. Dodam że podczas jazdy gdy wcisnę sprzęgło do zmiany biegu zdarzy się że lewarek zaczyna momentalnie drżeć. Sugerowano mi że to koło dwu masowe ale auto nie wykazuję żadnych objawów popsutego koła dwu masowego. Podpowiadano mi również że takie rzeczy dzieją się przy problemie z wtryskami lub z kołem pasowym które posiada tłumik drgań.
Z góry dziękuję za wszelkie podpowiedzi związane z przypadłością mojego auta

POZDRAWIAM

Jeśli chcesz odpowiedzieć jako mechanik musisz się zalogować.
Stacja Obsługi Samochodów Zbigniew Czarnocki
UMÓW WIZYTĘ

ul. Bokserska 9, Warszawa

Może to być jeden z objawów uszkodzenia koła dwumasowego.

Porównaj ofert OC.

BMW Electronic Car Specialist

ul.Dembowskiego 22, Szczecin

Koło dwumasowe do wymiany ( lub ktoś zamontował stałe koło )

Serwis Samochodów Terenowych i Osobowych '' LandyZone''

F. Philipsa 8, Piła

witam - niestety przychylam się do opinii kolegów , - pada koło dwumasowe, lub co jest mocno prawdopodobne - już go tam nie ma, a zamontowane jest koło sztywne - lub co gorsza - zaspawane na sztywno.


Porównaj ofert OC.

Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?

ZADAJ NOWE PYTANIE

INFO

7 tysięcy mechaników

Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.


Darmowa wiedza

Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.

Wyszukaj warsztat