Pobierz darmową aplikację mobilną

POWRÓT

Bmw E39 520d M47 2001r

Drżenie na biegu jałowym

Witam - Poszukuję rady gdyż nie chcę wymienić połowy samochodu w poszukiwaniu przyczyny, mianowicie chodzi o to że silnik wpada w rezonans zaczyna się trząść, co później powoduje drżenie drzwi i odczuwalne są drgania lewarka zmiany biegów. Problem objawia się gdy silnik pracuję na biegu jałowym. Wibracje stają się większe gdy włączona zostanie klimatyzacja. Pierwsze kroku już poczyniłem i wymieniłem poduszki pod silnikiem i skrzynią biegów ale wibracje nadal są. Dodam że podczas jazdy gdy wcisnę sprzęgło do zmiany biegu zdarzy się że lewarek zaczyna momentalnie drżeć. Sugerowano mi że to koło dwu masowe ale auto nie wykazuję żadnych objawów popsutego koła dwu masowego. Podpowiadano mi również że takie rzeczy dzieją się przy problemie z wtryskami lub z kołem pasowym które posiada tłumik drgań. Z góry dziękuję za wszelkie podpowiedzi związane z przypadłością mojego auta POZDRAWIAM

Jeśli chcesz odpowiedzieć jako mechanik musisz się zalogować.
Stacja obsługi samochodów Andrzej Kulawik
Zbigniew | Stacja obsługi samochodów Andrzej Kulawik

ul. Bokserska 9, Warszawa

Może to być jeden z objawów uszkodzenia koła dwumasowego.

BMW Electronic Car Specialist
UMÓW WIZYTĘ
ECS AUTO Szczecin | BMW Electronic Car Specialist

ul.Swobody 12, Szczecin

Koło dwumasowe do wymiany ( lub ktoś zamontował stałe koło )

Serwis Samochodów Terenowych i Osobowych '' LandyZone''
UMÓW WIZYTĘ
Rafał | Serwis Samochodów Terenowych i Osobowych '' LandyZone''

F. Philipsa 8, Piła

witam - niestety przychylam się do opinii kolegów , - pada koło dwumasowe, lub co jest mocno prawdopodobne - już go tam nie ma, a zamontowane jest koło sztywne - lub co gorsza - zaspawane na sztywno.


INFO

7 tysięcy mechaników

Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.


Darmowa wiedza

Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.