Subaru Forester DOHC
Witam. Słyszałem, że aby przeprowadzić regulację luzów zaworowych trzeba wyjąć silnik. Czy naprawdę nie można tego zrobić bez wyjmowania silnika? Wydaje mi się, że wtedy ta operacja jest dużo droższa.
Nowa 23, Supraśl
Niestety tak nie ma dojścia silnik to boxer a jak jeździsz dodatkowo na gazie to licz się dodatkowo z naprawą gniazd zaworowych bo wypala jak nie dopilnujesz składu mieszanki paliwo powietrze
Albigowa 206 A, Albigowa
Przede wszystkim jaki to silnik, pojemność, rok. Do samej kontroli nie trzeba wyjmować silnika.
Tartaczna 3, Wejherowo
Nie ma potrzeby wyjmowania silnika. Pozdrawiam
Strzegomska 180, Wrocław
Witam, nie ma konieczności wyjmowania całego silnika. Owszem jest trochę trudniej ale proszę mi wierzyć, że da się bez :) mało jest miejsca przy obydwu podłużnicach ale dla wprawionego mechanika nie stanowi to większego problemu. Warto też zwrócić wcześniej uwagę czy ten silnik ma regulację płytkową czy hydrauliczną, choć ostatnio spotkałem się już z wieloma sytuacjami kiedy silnik fabryczny został już wcześniej zamieniony. Ogólnie regulacja zaworów w boxer to dość istotna rzecz. Występują pełne szklanki oraz płytki do regulacji jak również popychacze hydrauliczne, z którymi jest najmniejszy problem. Warto też zaopatrzyć się w zegar EGT i AFR jeśli samochód ma ciężkie życie :)
Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?
Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.
Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.