Renault Megane III
Pytanie teoretyczne, czy każdy silnik czeka wymiana uszczelki pod głowicą prędzej czy później? Czy trzeba ku temu “specjalnie” traktować samochód i się doprosić takiej naprawy?
Dragana 13E, Gdańsk
w większości silników po kilkuset tys km uszczelka pod głowicą przestaje trzymać, można ją również uszkodzić gdy przegrzejemy silnik
ul.Faszynowa 8, Poznań
Nie można odpowiedzieć jednoznacznie ,że po przebiegu czy traktowaniu go ostro zawsze jest jakaś przyczyna np. przegrzanie bo było za mało płynu chłodniczego i nie było go trzeba wcale ostro poganiać.Tak, że o auto trzeba dbać doglądać często samemu nie katować i wtedy uszczelka pod głowicą nie puści no chyba ,że się traf ina felerny egzemplarz.Pozdrawiam.
F. Philipsa 8, Piła
witam , nie da rady jednoznacznie odpowiedzieć na to pytanie, teoretycznie można przyjąć że nie , bo widziałem silniki gdzie od wyjazdu z fabryki - jakieś 30 lat temu do dnia dzisiejszego uszczelka nie była ruszana.. ale teraz takich już nie produkują.... , natomiast "specjalne" potraktowanie każdego silnika może skończyć się wymianą uszczelki...
Grójecka, 59/63, Warszawa
Witam po dłuższym staniu auta zazwyczaj przepala sie po rozgrzaniu
Nawsie Kołaczyckie, Kołaczyce
Kupił gość Fiestę MK6 w benzynie. Stała w krzakach na komisie długi czas. 2 tygodnie po zakupie uszczelka do wymiany.
Dobiesławice 16, Kraków
na to nie ma reguły jedne silniki będą pracować i nic a drugie wypali uszczelkę i paliwo gaz szybciej wypali uszczelkę
ul. Bokserska 9, Warszawa
Wszelkie zdarzenia związane z przegrzewaniem silnika z pewnością przyspieszają wymianę uszczelki.
Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?
Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.
Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.