POWRÓT

Czujnik dolotowy, nie załącza się turbina

Witam mam problem z mocą auta Mazda 5 2.0 CD z rocznika 2006 a mianowicie po zapaleniu się kontrolki DPF auto tak jakby traciło siłę i nie załącza się turbina. Byłem na diagnostyce komputerowej i pokazało że czujnik rury dolotowej ma za słaby sygnał .Tylko do końca nie jestem przekonany czy to jest to. Proszę o fachową poradę.

Jeśli chcesz odpowiedzieć jako mechanik musisz się zalogować.
AUTOLIN MOTO SERWIS
UMÓW WIZYTĘ

Pakosz 53, Kielce

Niestety bez podłączenia się do komputera nie da się określić usterki.
Zapraszamy na diagnozę i ustalenia przebiegu naprawy.
Pozdrawiamy
Autolin Moto Serwis

Porównaj ofert OC.

AUTO SERVICE MUCHARSKI

ul. Petyhorska 14, Kielce

jeśli auto wyłączyło moc to trzeba testerem diagnostycznym odczytać jaka jest przyczyna niesprawności i ją usunąć .
Jeśli jest podejrzenie o niesprawność fap to w pierwszej kolejności należy go odetkać a dopiero później robić dalszą diagnostykę .
Za mały przepływ może być objawem a nie przyczyną niesprawności .

Mobilna autodiagnostyka komputerowa

Śródmieście, Wałbrzych

Zapalona ko ntrolka DPF świadczy o duzym stopniu zapchania filtra cząstek stalych.Nalezy programem ,komputerowo wykonać statyczną regenerację/wypalanie/oraz zrobić odpowiednie resety komputerem.Auto jest w tej chwili w trybie awaryjnym i dopuki nie bedzie zrobiona regeneracja nie zgasnie check i nie wyjdzie z trybu awaryjnego.DPF w mazdach to jegoo słabostka,zajmuję sie tym na codzień.Po regeneracji nalezy wymienić olej .Na komputerze mogą wyskaiwac rózne błedy,lecz z rególy są to błedy towarzyszące owej usterce.Dobrze byloby przeczyścic zawór EGR


Porównaj ofert OC.

Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?

ZADAJ NOWE PYTANIE

INFO

7 tysięcy mechaników

Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.


Darmowa wiedza

Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.

Sprawdź polecane warsztaty