Citroen C4 II 1,6 VTI rok 2010
Mam ciężki przypadek mianowicie Citroen C4 II 1,6 VTI . Poczatek przygody : wypadanie zapłonu na 2 cylindrze . Po paru testach ( wymiana swiec , podmianka cewki ) zdecydowałem sie zdjac głowice na pierwszy rzut oka wszystko oki . Wysłana do sprawdzenia okazało sie wypadające gniazdo ( bolączka tych silników ) głowica zrobiona przysłana wymieniłem tez popychacze . Niestety nowe klepia gorzej niz stare ale to tez w tych silników norma podobno . W miedzyczasie jeszcze łancuszek wymieniłem . Dół nie ruszany wydawał sie OK . Po złożeniu całosci bład wypadania juz nie wystepuje . Samochod odpala dobrze lecz po przejechaniu paru KM pojawia sie bład P0325 ( czujnik stukowy ) powraca po kazdym skasowaniu . Adaptacje robiłem wołałem kolege z citroena nawet.
Auto rzeczywiscie zaraz po odpaleniu czy jest ciepły czy zimny strasznie zamula na niskich obrotach i zaczyna widze kombinowac ze zwiekszona dawka paliwa i z zapłonem i znowu wywala czujnik stukowy . Nie wydaje mi sie zeby to było od tego bo umiesciłem czujnik poza blokiem i nic to nie dało tak samo sie zachowywał. Moje pytanie brzmi czy ktos miał podobne akcje z tym silnikiem ewentualnie czy moze byc to od rozrzadu co podejrzewam albo od czujnka faz rozrzadu napinacza lub nastawnika . pozdrawiam
Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?
Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.
Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.