Ford Fusion 1.4 benzyna 2008
Witam Posiadam Forda Fusiona 1.4 benzyna 08 problem polega na tym że gdy skrece kierownicę na maxa w lewo lub prawo słychać dziwne chrobotanie. Co może być przyczyną? Dodam tylko że żaden mechanik nie potrafił mi odpowiedzieć na to pytanie. Auto posiadam od grudnia tamtego roku.
Grójecka, 59/63, Warszawa
Witam serdecznie jeśli przy skręconych kołach na pewno są do wymiany przeguby.
Jerozolimskie 201, Warszawa
Witam serdecznie
Jest to oczywiście któryś z przegubów zewnętrznych.
Trakt Brzeski 66, Warszawa
Witam
Przyczyn może być kilka. Ale najbardziej prawdopodobna to uszkodzony przegub napędowy. Objawia się to właśnie takim chrobotaniem podczas powolnej jazdy.
Natomiast jeśli te odgłosy słachać na postoju to mogą być to uszkodzone sprężyny bać górne mocowania amortyzatorów.
Zapraszam do serwisu na diagnozę.
Pozdrawiam
Ogrodnicza 9, Sulejówek
Czy słychać w czasie jazdy,Czy na postoju?
Czy słychać na wyłączonym silniku?
Wołowska 26, Warszawa
Witam, ciężko jest odpowiadać na pytanie nie widząc i nie słysząc auta, hydrauliczny system wspomagania zawsze przy maksymalnym skręcie w lewo lub w prawo obciąża pompę wspomagania i przyczyna "chrobotania " może mieć związek z pompą wspomagania lub z przekładnią kierowniczą.
redutowa 27 , Warszawa
jezeli podczas jazdy to przeguby napedowe , jezeli na postoju podczas skrecania kol to lozyska amortyzatorow
pozdrawiam
ul. Ostroroga 18B, Warszawa
Objawy wskazują na przeguby napędowe
Bruszewska 22, Warszawa
Opcje są dwie:
- jeśli chrobotanie występuje podczas jazdy (skrzyżowanie/rondo itp. przy skręcaniu) - zapewne problemem jest przegub napędowy.
- Jeśli chrobotanie jest słyszalne przy postoju i skręcaniu kierownicą: problem może tkwić w maglownicy. Zapraszamy do warsztatu: będziemy w stanie dokładnie ocenić przyczynę i ew. zając się naprawą problemu.
Ps. mogę tylko dodać, iż zaniedbany przegub może prowadzić do urwania się koła podczas jazdy. Dlatego warto się tym zająć jak najszybciej.
Al. Jerozolimskie 232a, Warszawa
Przyczyn może być wiele ale w pierwszej kolejności to szorowanie opony lewego lub prawego koła o jakiś element karoserii spowodowane złym dobraniem rozmiaru opony lub/i uszkodzonymi/zdjętymi ogranicznikami skrętu. Bez obejrzenia nie da się określić.
Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?
Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.
Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.