Lexus is 220
Witam! Mam problem z układem chłodzenia, zaczęło się od wywalenia płynu przy dużej prędkości, okazało się, że padła pompa wody- została wymieniona. Po około 150 km znowu zaczęło wywalać płyn i czasami na światłach podnosiła się wskazówka od temperatury, okazało się, że zbiorniczek wyrównawczy rozszczelnił się - wymieniłem. Po tych objawach zrobiłem test Co2, wynik brak spalin w układzie. Następnie sprawdzałem węże i chłodnice, wydawały się spuchnięte i jakby nie otwierał się duży obieg- wymieniłem termostat. Wcześniej i teraz poziom płynu zawsze spada poniżej poziomu i utrzymuję się delikatnie nad wężykiem, wydaje mi się, że spada na zimnym a na rozgrzanym podnosi się do poziomu minimalnego. Teraz moje podejrzenia zmierzają w kierunku chodniczki egr. Auto nie ma problemów z paleniem, płyn ok, nie kopci. Czy moje podejrzenia są słuszne?
F. Philipsa 8, Piła
witam - płyn zwiększa swoją objętość pod wpływem temperatury - więc na zimnym będzie mniej a na gorącym - wiecej, proszę zalać płyn do poziomu wymaganego - czyli między min. a max. i obserwować co się będzie działo, uszkodzona chłodniczka egr daje objawy podobne do uszczelki pod głowicą - płyn może być wyrzucany z układu chłodzenia ,lub przy małej nieszczelności będzie ubywać płynu z układu
ul. Przyce 23, Warszawa
nalezy zagrzac auto przy prawidlowym stanie plynu nastepnie sprawdzic cisnienie w ukladzie chlodniczym spr czy nie ma wyciekow i czy caly uklad chlodzenia jest szczelny nie wiem czy auto przy wczesniejszych pracach bylo odpowiednio odpowietrzone
MODLIŃSKA 229, Warszawa
Witam, przyczyna moze znajdowac sie w układzie paliwowym a mianowicie za wysoka temperatura spalania w cylindrach.
Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?
Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.
Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.