Renault master II 2006r, 2,5dci ,120 kM
Renault master II 2,5dci 120 kM . Witam mój problem jest dość skomplikowany:podczas jazdy przy dodaniu większego gazu,albo przy obrotach poniżej 2000obr auto gaśnie.Poczatkowo bez problemu odpalił za chwilkę,dziś jest coraz gorzej,wogóle nie chce odpalić.Był tydzień u mechanika,powymieniał różne czujniki, sprawdził wtryski,przerwy sprawdzone, podpiął pod kompa-wszystko ok.Jedynie pokazuje zbyt małe ciśnienie startowe,auto wróciło,nie naprawione.Nie mamy pojęcia co jeszcze można powiązać, pomysły wyczerpane.Moze ktoś doradzi,auto bardzo potrzebne,a tu... dzięki
Śródmieście, Wałbrzych
Jezeli nie ma kodow bledow, a w danych biezących na szynie pokazuje zbyt niskie cisnienie to powinien zapalic check.Jest problem z dostawą paliwa,to albo pompa paliwa /jezeli jest/,zatkany filtr paliwa,problem z ukladem dolotowym powietrza/sprawdzic filtr powietrza czy nie zakitowany/.Proponuje podpiąć pod porządny sprzet/BOSCH KTS,SOLUS PRO FIRMY SNAP,PDL /i mądrego diagnostę do tego sprawdzania.Według mnie jest zrobiona kiepska diagnostyka
łąkowa 9, luboń
Zbyt niskie ciśnienie startowe wskazuje na przelewający wtryskiwacz.
Wtryski sprawdzane na maszynie czy chociażby litrażowane, czy korekcje na kompie tylko?
Trudno mi uwierzyć, że błąd powodujący wyłączenie silnika nie zostawia śladu w ECU, tak nawiasem mówiąc
ul. Bokserska 9, Warszawa
Zbyt małe ciśnienie paliwa sugeruje błędy z układem paliwowym czyli pompą wtryskową, filtrem paliwa, istniejącą nieszczelnością w układzie. Pozdrawiam.
Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?
Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.
Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.