Ford Maverick II 3.0 V6 automat rok 2002, skrzynia CD4E
Witam. Auto nie reaguje poprawnie na wzrost obrotów silnika, nie zamienia samoczynnie biegu na wyższy po wkręceniu się na obroty a osiągi są dalekie od tego co było... Silnik i skrzynia pochodzą z auta które chodziło jak żyleta odciskując kręgosłup w fotelu przy wduszeniu na maxa. Niestety auto ze względu na korozję strategicznych elementów nośnych zostało wycofane z eksploatacji. Mechanik dokonał pełnej przekładki zespolonego układu napędowego wraz z silnikiem i wymienił olej w skrzyni po czym moc umarła- obroty rosną, auto hałasuje i niewiele więcej się dzieje bo rozpędza się jak jakiś Focus...
Aktualizacja 1
Witam, padło podejrzenie że jest coś nie tak z komputerem więc został przełożony a immo w kluczyku podmienione na właściwe.
Jedyne co nie zostało przełożone to centralka bezpieczników z lewego słupka wewnątrz auta - może tam jakiś przekaźnik robi błędy?
ul.Faszynowa 8, Poznań
Ja po tej relacji upatrywał bym błędu w doborze oleju,powinien być dokładnie taki jak zaleca producent czasem jakiś parametr jest nieodpowiedni i auto nie chce jechać,lub coś z elektroniką.
Pozdrawiam Tomasz.
F. Philipsa 8, Piła
witam , niestety coś zostało skopane przy przekładce ,albo nie podłączone , generalnie jest problem z elektroniką , czy oprócz silnika i skrzyni były przekładane sterowniki ?
ul. Kaliska 13, Warszawa
Podczas jazdy proszę sprawdzić w parametrach korelację obrotów silnika z obrotami konwertera.
Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?
Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.
Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.